Skravletråd

Pus er heldigvis ute :p blir litt slitsomt når han skal ligge på fanget 5 ganger om dagen :)
Ja det holder med lillesøster hennes :) ja jeg å håper den hjelper, er første gang siden jeg ble gravid jeg har tatt smertestillende.
Fanget er en ting - min vil helst ligge *på* magen. Ikke helt praktisk det heller :/

Men er jo koselig da :)

Hehe:) Tror faltisk ikke vi har så mye godis vi. Jeg har egentlig høvelig god selvdisiplin npr det gjelder hva jeg handler i butikken. Men det har ikke mannen, drar med seg hjem snop støtt og stadig. DA greier jeg ikke la være!
Åh du er heldig der :D jeg klarer ikke la være :o men spiser ikke så mye om gangen da :)

Ja det skjønner jeg :) bare litt vanskelig for oss når det er så sent
Funker jo kanskje ikke så godt å ha med mindre barn kanskje, men vår 5åring takla det innmari bra og var helt i ekstase:) showet var ferdig halv ett, så var vi tilbake på hotellrommet litt over ett. Var jo såklart trøtt dagen etterpå, men det ble en opplevelse som han kommer til å huske lenge:) Men så har han vært ordentlig Sabeltann fan siden Jan var rundt to år og da;)

Funker jo kanskje ikke så godt å ha med mindre barn kanskje, men vår 5åring takla det innmari bra og var helt i ekstase:) showet var ferdig halv ett, så var vi tilbake på hotellrommet litt over ett. Var jo såklart trøtt dagen etterpå, men det ble en opplevelse som han kommer til å huske lenge:) Men så har han vært ordentlig Sabeltann fan siden Jan var rundt to år og da;)

Ja han eldste kunne nok greid det :) Men for oss er det så praktisk å ta dyreparken på vei hjem fra hytta! Kan jo så klart overnatte noe sted da, hmmmmm godt å komme hjem... :)

Ja han eldste kunne nok greid det :) Men for oss er det så praktisk å ta dyreparken på vei hjem fra hytta! Kan jo så klart overnatte noe sted da, hmmmmm godt å komme hjem... :)
Åja, sånn ja. Ja, da skjønner jeg at det kanskje ikke funker så bra å dra på så sen forestilling!

Back
Topp