Hehe ja det er ikke mange som har detblir det potet oppå pannekaka? den var ny for megmen høres jo godt ut likevel
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det er ikke mange som har detblir det potet oppå pannekaka? den var ny for megmen høres jo godt ut likevel
![]()
Har vært heller heldig der - liker heller ikke når den blir for myk eller melete..
Men når den er riktig... yums![]()
Hehe er noe eget med detjaaaaMÅ ha isbiter i
![]()
Hehe ja det er ikke mange som har det![]()
Aner ikke helt endahvilken film?![]()
Hehe er noe eget med det![]()
Ikke santEr jo greit å ha litt å kose seg med når mannen jobber så mye overtid da
Jupp - er visst cup..
Hehe var det mye?Da har jeg fått lest igjennom det meste dere har skravla siden sist![]()
Hehe det er godt det syltetøyet dahehe nei den hadde jeg ikke hørt ompappa MÅ ha blåbærsyltetøy
jeg syns det er best med jordbærsyltetøy og bacon
da kjøper jeg det syltetøyet som ligger i frysern. nora hjemmelaget eller noe.. eller lager syltetøy selv da
mmmm!
Det er vell kulden vi er ute etter? Jeg aner ikke men frosset vann er liksom tingenJa, selv om jeg ikke helt skjønner hva som er greia. Hvorfor blir det så mye bedre![]()
Har hatt litt den følelsen I det sisteIkke sant
Hehe det er vell alltid fotball å se påhehe
Snakket med sambo nå.. Ser ut til at det blir overtid heeeele helgenbah
Oj! Mye jobbing på ham I det siste!Snakket med sambo nå.. Ser ut til at det blir overtid heeeele helgenbah
Hehe var det mye?![]()
HeheHar hatt litt den følelsen I det siste
Men helt greit å ha I bakgrunnen - da mister jeg ikke fokus på alt samtidig![]()
oida![]()
Oj! Mye jobbing på ham I det siste!