Skravletråd

De er kjempe fine :) hvorfor hadde du neglelakk på dem ???

haha! godt spørsmål.. vel jeg leste ett tips om å ta gjennomsiktig neglelakk på de hvite områdene fordi de så lett ble skrapt vekk og da ble matboksen stygg.. men det ble IKKE pent da jeg tok neglelakk på i alle fall. Ganske ugjevnt fordi det tørker jo så fort og kunne se det var tatt på på en måte.. og da jeg vasket den i går kom det i tillegg vann under noen steder så ble ennå verre hehe :P mulig jeg er dårlig til å ta på neglelakk, men..... skal ikke gjøre det igjen i alle fall

fc40edf8-48e7-4ebc-9407-9663ca71d40c_org_medium.jpg
Den var kjempe fin :)

Nei, ikke jeg heller...hehe..men fant en kjole som virket temmelig enkel som var søt...
rundpinne er jo greit har jeg sett i 3.75mm..men ermepinne..søren assa:P
Men settpinner kanskje ja....

har sett rundpinne i 3.75mm også så jo det vet jeg finnes.
men det med ermepinne aner jeg ingenting om:P
Kanskje drite i den oppskiften da...evt. ringe til venninne av min mor...hun er kan gjerne svare pr tlf. hun er ekspert. synd hun bor 9t unna:P
Har fått taki oppskriften på den ene kjolen du snakka om, skal ta bilder å legge ut I strikke tråden :)

Guttungen hadde på seg pannebånden med traktor i barnehagen i dag...han var så kry og pekte på traktoren mens han sa tut tut:P haha

Rart med det der fra ebay, har bestilt ting 26/7 og 1/8 å har nå fått 4 pakker noe fra det første raidet og en ting fra det andre raidet. Men det jeg gleder meg mest til har ikke kommet. Kommer vel til slutt det:)

Det gjør de nok :) Kjedelig å vente!

haha! godt spørsmål.. vel jeg leste ett tips om å ta gjennomsiktig neglelakk på de hvite områdene fordi de så lett ble skrapt vekk og da ble matboksen stygg.. men det ble IKKE pent da jeg tok neglelakk på i alle fall. Ganske ugjevnt fordi det tørker jo så fort og kunne se det var tatt på på en måte.. og da jeg vasket den i går kom det i tillegg vann under noen steder så ble ennå verre hehe :P mulig jeg er dårlig til å ta på neglelakk, men..... skal ikke gjøre det igjen i alle fall
Har hørt om neglelakk på rakna strømpebukse, men denne var ny :) får håpe de ikke var så dyre da :)

neeeeii fyre opp noe musikk...kanskje går husarbeidet lettere...:P

De vi hadde besøk av I går, har en liten hund som stakk av I sommer og tror han var på rømmen I 24 dager, han er litt rar. Møtte han ikke før han stakk av, men en kan merke at han er preget av lufte turen han hadde.

Oi kjære vene da hadde jeg fått litt panikk tror jeg.. Så rart at ingen fant han/tok han inn eller til dyrlege eller noe? hmmm.. Mon tro hva han har opplevd på den tiden ja.. uff

Har hørt om neglelakk på rakna strømpebukse, men denne var ny :) får håpe de ikke var så dyre da :)

Neida og det er ikke krise uansett. Syns bare hvis man bikker på den så det skinner hvis du skjønner hva jeg mente :)

Back
Topp