Snill svigermor forresten! ♡
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, veldig grei! Hun bor bare 40 meter fra oss da, men likevelSnill svigermor forresten! ♡
Min bor toppen 10 meter unna...Ja, veldig grei! Hun bor bare 40 meter fra oss da, men likevel![]()
Det er love and hate ikke sant?Min bor toppen 10 meter unna...![]()
Love? Hvor?Det er love and hate ikke sant?![]()
Det er vel mye blod som stikker av til magen for å hjelpe til med forbrenninga (som forøvrig går saktere nå) når man har spist? Og vi holder jo fortsatt på å lage mer blod så vi har nok til å dekke behovet vårt i graviditeten?Eg frys noko utruleg kvar gong eg har ete noko. Litt brød, frysing... Litt salat, superfrysing. Det er 20 grader ute, og eg sitter inntulla i stor gensar og ullpledd etter ei skive med ost. Mellom frysing, kvalmetokter, at ALT luktar supermasse og som regel vondt, raping og gulping, så er det nokre små lysglimt der eg mellom all småsovinga faktisk ikkje føler meg så verst... Av og til
Det er vel mye blod som stikker av til magen for å hjelpe til med forbrenninga (som forøvrig går saktere nå) når man har spist? Og vi holder jo fortsatt på å lage mer blod så vi har nok til å dekke behovet vårt i graviditeten?![]()
Helt enig! Må knuse den for å få den ned. Og jeg har ikke problemer med å svelle tabletter!Jeg tar gravidvitaminene til lifeline care.. Hva i ALLE dager tenkte de på da de lagde den store hvite?!?!
Jeg har begynt å knekke den i to, men de skarpe kantene er jo så ekleHelt enig! Må knuse den for å få den ned. Og jeg har ikke problemer med å svelle tabletter!![]()
HuffJeg har begynt å bare ta vitaminbjørner. Jeg klarer ikke svelge tabletter. Alltid hatt trangt svelg, men nå spyr jeg om jeg prøver. Så nytter jo ikke når jeg spyr dem rett opp igjen.![]()
Men uansett rart at de lager de så store! Kunne de ikke hatt to små isteden?Jeg har begynt å knekke den i to, men de skarpe kantene er jo så ekle
HuffJeg hadde ingen problemer med å svelge den i forrige svangerskap så det er litt rart.
Enig!! Eller tre!Men uansett rart at de lager de så store! Kunne de ikke hatt to små isteden?![]()
Så bra! Kom deg hjem!!Så bra at bilen min kommer idag,for nå er jeg lei, og i morgen tar jeg ungen med og drar hjem!
Klarer ikke quote deg, JillJohanne, men er du der enda?? :O
Usj av meg, kom deg hjem!
Idag får jeg egen bil,så må vente til den kommer. I morgen kjører vi hjem. Storebror sin døgnrytme er helt på ræva,men av pappaen får han lov til å være våken til langt ut på natt. Gubben kom selv i seng kl 4,etter å ha laga et helvetes rot i stua å kjøkkenet....Enig!! Eller tre!![]()
Så bra! Kom deg hjem!!![]()
Helsike.. blir du ikke sprø? Ser han ikke selv at det blir negativt for gutten?Idag får jeg egen bil,så må vente til den kommer. I morgen kjører vi hjem. Storebror sin døgnrytme er helt på ræva,men av pappaen får han lov til å være våken til langt ut på natt. Gubben kom selv i seng kl 4,etter å ha laga et helvetes rot i stua å kjøkkenet....
Vet du, noe så respektløst. Håper ting blir bedre for dere snart, men du må prøve å prate ordentlig med han og få han til å forstå hvor teit han er! Du har helt sikkert prøvd, men har jo tydeligvis ikke sunket inn.Idag får jeg egen bil,så må vente til den kommer. I morgen kjører vi hjem. Storebror sin døgnrytme er helt på ræva,men av pappaen får han lov til å være våken til langt ut på natt. Gubben kom selv i seng kl 4,etter å ha laga et helvetes rot i stua å kjøkkenet....
Jeg er blitt sprø for lenge siden! Selv om det er sommer så skal ikke barna være våken til langt ut på natt,er min mening! Han ser det ikke selv før gutten er så sliten at han slår seg vrang. Siste episode vi hadde med storebror,der han slo seg vrang er bare et par uker siden, da fikk han ikke være med ungdommen på fjellet kl 23 på kvelden, og han hylte og ropte. Dagen etter dro han til mammaen sin,der har han ikke noe annet valg enn og legge seg til normal tid.Helsike.. blir du ikke sprø? Ser han ikke selv at det blir negativt for gutten?
Har prøvd utallige ganger,funker en liten stund, så er det tilbake.Vet du, noe så respektløst. Håper ting blir bedre for dere snart, men du må prøve å prate ordentlig med han og få han til å forstå hvor teit han er! Du har helt sikkert prøvd, men har jo tydeligvis ikke sunket inn.