SOMMER ♡

Ja, veldig vanlig :(
Jeg blir kun sånn i varmen, og ikke ellers her nede.
Men men, går seg nok til :)

Alt bra ?
Ja det vil nok gå seg til. Å avklimatisere helt tar vel litt tid? Mannen sliter endel med det når han er utenlands. Det blir jo en stor omstilling for kroppen.
Her går det fint. Bare gutta og jeg fremover nå da mannen har reist. I dag har vi besøk av to fettere også, på grunn av planleggingsdag på SFO og i barnehagen =)
Heldigvis er det finvær - så vi blir nok å være masse ute!
 
Ja det vil nok gå seg til. Å avklimatisere helt tar vel litt tid? Mannen sliter endel med det når han er utenlands. Det blir jo en stor omstilling for kroppen.
Her går det fint. Bare gutta og jeg fremover nå da mannen har reist. I dag har vi besøk av to fettere også, på grunn av planleggingsdag på SFO og i barnehagen =)
Heldigvis er det finvær - så vi blir nok å være masse ute!
Kan nok ta litt tid, men håper på ikke altfor lenge :)

Har dere fått vært litt ute? ☺️ hyggelig med besøk
 
Tusen takk :)

Diaré, kommer sånn akutt. Også løper vi på do 5-6 ganger også roer det seg noen timer, også er det på'n igjen :(

Men men, går seg vel til :)

Har dere det bra? :)

Så kjedelig :( vet mange kan reagere på badevann også.. (ikke basseng da)

Vi har det bra, takk :) nå venter jeg på Emira og Lutfi :) dem har gått opp til Gaustatoppen idag :D skal de om dem har tatt noen bilder jeg kan dele ;)
 
Tenkte kanskje gift.. :( men vet ikke :(
Ja, nå vil jeg ikke ha flere dyr. Haha. Har dere dyr?

Vi har ingen dyr nei :p mulig vi kansje kansje kansje skaffer oss hund en dag om vi har hage og barna er større.. men det skjer ikke nå :D
 
Tusen takk :)

Diaré, kommer sånn akutt. Også løper vi på do 5-6 ganger også roer det seg noen timer, også er det på'n igjen :(

Men men, går seg vel til :)

Har dere det bra? :)
Uff, stakkars dere. Det går seg vel til når dere blir vant til bakterierfloraen i maten og klimaet.

Husk å drikke masse vann og spise salt, chips og sånn. :)
 
Uff, stakkars dere. Det går seg vel til når dere blir vant til bakterierfloraen i maten og klimaet.

Husk å drikke masse vann og spise salt, chips og sånn. :)
Takk, det gjør vi :)
Mina rakk ikke do i stad, så det var ukult for hun stakkars :(
Får sjekke ut noe på apoteket i morgen .. Alt bra? :)
 
Takk, det gjør vi :)
Mina rakk ikke do i stad, så det var ukult for hun stakkars :(
Får sjekke ut noe på apoteket i morgen .. Alt bra? :)
Stakkars lita. :( Vi brukte bleier på Hermine da hun var dårlig i magen rett etter bleieslutt, for å slippe uhell i trusa. ;)

Kanskje de har medisinsk kull eller noe sånt på apoteket.
 
Kan nok ta litt tid, men håper på ikke altfor lenge :)

Har dere fått vært litt ute? ☺️ hyggelig med besøk
Vi var masse ute! Takk og lov for godvær - de ungene kan bli litt vel energiske for det lille huset vårt innimellom :D
 
Back
Topp