Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det klarer duKlart å klatra meg opp til en foreløpig 11 plassFornøyd! Gjenstår en del innlegg da, men det skal jeg klare
![]()
Imponerende!Woho 2800 innlegg![]()
åjaaa...samme detEr nok et innlegg jeg har gått glipp av da. Husker du nevnte den babybutikken, og at jeg svarte, men så har jeg ikke fått med meg at du har svart igjen..?
Må ta meg en tur å se! Ikke hørt om at den har åpna jeg..åjaaa...samme detmen iallefall det er den...mamma som nevnte det...men har ikke vært der selv..men kan se ut som de har en del fint.
https://www.facebook.com/engledryssMå ta meg en tur å se! Ikke hørt om at den har åpna jeg..![]()
Vi har en del igjenNærmer oss ferdige faktisk! Men begynte seint, så har gjort alt i en fei egentlig! Nå er det nesten bare venting igjen
Ikke noe stress enda!Vi har en del igjenmen det kommer nok på plass snart
![]()
Du klarer detKlart å klatra meg opp til en foreløpig 11 plassFornøyd! Gjenstår en del innlegg da, men det skal jeg klare
![]()
Ja, jeg tror nok detDu klarer det![]()
![]()
Ja syns det...så en sånn må vi haDen var kul![]()
![]()
Får fortsatt ikke opp bilder npr jeg bruker appen...
aner ikke...bruker ikke det selv sååFår fortsatt ikke opp bilder npr jeg bruker appen...;Er det bare meg?
Ikke? Tok den i bruk forrige mnd, og kunne aldri tenke meg å gå tilbake til nettleseren nå.aner ikke...bruker ikke det selv såå
Hver sin smakIkke? Tok den i bruk forrige mnd, og kunne aldri tenke meg å gå tilbake til nettleseren nå.
aner ikke...bruker ikke det selv såå
Ikke? Tok den i bruk forrige mnd, og kunne aldri tenke meg å gå tilbake til nettleseren nå.
Har bare brukt app jeg, får ikke logget meg inn på vanlig nettHver sin smak![]()