Et par timerOj hun kom virkelig åvar de lenge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Et par timerOj hun kom virkelig åvar de lenge?
Jaja hehe...det er vel undt også...bare tøyser hihi...hun pleier jo legge ut oppdateringen vettu
![]()
JA..langhelgSå deilig![]()
![]()
jaaaa...håperJa![]()
Jeg håper hvertfall hun fikk kake![]()
yayyy...du tar innpå duWoho 2800 innlegg![]()
Kjedelig å ikke klare å være alene sammen da :/Et par timergikk bedre enn forventet
fikk sjokk da gubben sa de skulle komme. Men de har barnefri og greier ikke være alene.
Greide det sistklarer dere barbere dere nedentil nå? haha
Haha jayayyy...du tar innpå du![]()
okei...good...samme her...men er tungtGreide det sist![]()
du må gjerne ta den heheHaha jamen du ligger nok trygt på plassen din
![]()
Fikk det i hus for et par uker siden viJajeg må bare få tak i stellebord å komode til han først
![]()
Er ikke ute etter dendu må gjerne ta den hehe
Gleder meg ikke til neste gangokei...good...samme her...men er tungt![]()
Åååh så deilig daFikk det i hus for et par uker siden vifikk en gammel hvitmalt kommode. Kjempefin! Stellebordet kjøpte vi nytt fordi jeg ikke hadde funnet nød stellebord på bruktmarkedet, etter å ha lett i et par mnd :O
Nærmer oss ferdige faktisk! Men begynte seint, så har gjort alt i en fei egentlig! Nå er det nesten bare venting igjenÅååh så deilig da![]()
jeg gleder meg til vi har det i hus å får satt alt på plass
![]()
Er ikke ute etter denjeg bare skravler jeg
![]()
Ikke jeg heller...men tror det blir i morgen hehe...Gleder meg ikke til neste gang![]()
Nærmer oss ferdige faktisk! Men begynte seint, så har gjort alt i en fei egentlig! Nå er det nesten bare venting igjen
Er nok et innlegg jeg har gått glipp av da. Husker du nevnte den babybutikken, og at jeg svarte, men så har jeg ikke fått med meg at du har svart igjen..?Random innlegg...engledryss tror jeg den butikken som jeg snakka om skal hete..