Da kan jeg forstå! Huff... Masse god bedring til den lilleKjører bil, tørker spy og skifter drittbleier![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da kan jeg forstå! Huff... Masse god bedring til den lilleKjører bil, tørker spy og skifter drittbleier![]()
Åj, gjorde du det??:O
Ja, er super kjekt med restmiddagSåpass
Her bruker vi nesten halve forma..så har vi resten til dagen etter. Det er ganske greit med restemiddager![]()
Hatt det strålende, takk som spørHatt det fint på jobb?
God nattDet er nok lurt.
Bør snart komme meg på badet jeg også.God natt![]()
Å ja, stemmer det! Men godt gjort likevel daJadamen hadde nok ikke gjort det om jeg hadde rier da vi skulle inn
men måtte jo møte opp på et avtalt tidspunkt, for ble jo satt igang
![]()
Spark ham i leggen!Han gidder ikkehan gadd når jeg var gravid med jenta mi men ikke nå
![]()
3 timer hver tirsdagDet er jo ikke illeHvor ofte kommer denne vaskedamen da?
Gå og legg deg! Greit å spare så mye krefter som mulig npr man har baby! Man vet bo heller aldri helt hvordan natten blir
Ihvertfall nåHar jeg allerede avslørt søtmonsen i meg, altså??
Ja, må jo det... tviler på at politiet står akkurat derRasfare, kjør fortere![]()
Ååh...sikkert skikkelig yummi!!Hehe, har det med å peise på jeg! Du kan jo tenke deg hvordan hvitløksbrødene jeg lagde i helga var!![]()
Har vært endel nå!Jeg mente egentlig np jeg da. At nå har jeg fått appen på gli, men np er det jo ikke så mye liv her
Mellom voss og bergen. Går jo ras der hele tidenHahaha, genialt. Hvor langt på Vestlandet er dere kommet?
Det ble litt vel mye hvitløk, selv for meg som elsker hvitløk!Ååh...sikkert skikkelig yummi!!![]()
Ja, det er vel heller tvilsomtJa, må jo det... tviler på at politiet står akkurat der
Å ja, stemmer det! Men godt gjort likevel dalangt å kjøre?