Nei var lite spennende idag. Gidder ikke netflix idag vi heller. Blir vel å legge seg snart tror jeg!:O Planer for i morgen da?Sjekka tvguide tidligere, og fant ut at det ikke var noe som frista. Og orka ikke netflix akkurat idag.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei var lite spennende idag. Gidder ikke netflix idag vi heller. Blir vel å legge seg snart tror jeg!:O Planer for i morgen da?Sjekka tvguide tidligere, og fant ut at det ikke var noe som frista. Og orka ikke netflix akkurat idag.![]()
Tihi, antageligvis.Og gnidde seg i fingrenehaha!
Ja, skal ikke ha skylda derAha, da er vel du ganske uskyldig!
Hvordan hadde du det på jobb?
Mange som har nådd målet sitt, tro?Rolig her i kveld ja, mange som er gått lei kanskje..
Vet ikke. To bløte bleier og to omganger med spyÅh nei, bilsyke barn?
Jeg gikk lei noen dager nå. Tallet mitt ø k e r Ikke!!!Rolig her i kveld ja, mange som er gått lei kanskje..
Hva slags? OC igjen?Viaplay her med gammel serie på!![]()
Neida, folk kan da umulig bli lei??!Rolig her i kveld ja, mange som er gått lei kanskje..
Hva ser du?Viaplay her med gammel serie på!![]()
Usj sa, god bedring til lille.Ligger rett ut her også. Lille har vært syk i dag så vært sykepleier for en dag![]()
Nei men har ikke sjans! Skjønner ikle hvordan folk rekker skravle når de jobber!Mange som har nådd målet sitt, tro?
Noen har allerede gjort det og mange ligger godt anMange som har nådd målet sitt, tro?
Skjønner. Ikke alltid man orker detJeg tror ikke jeg orker skravling så mye
Haha, nå ser jeg at du har skifta også!Klarte visst ikke holde meg unna mer i kveld allikevel. Hva snakker vi om?![]()
Tusen takk. Sover søtt nå. Febergutt og snørrete. Håper det går fort overUsj sa, god bedring til lille.
Går det bakover?Jeg gikk lei noen dager nå. Tallet mitt ø k e r Ikke!!!
Helt umuligNeida, folk kan da umulig bli lei??!Hehe!
I morgen må jeg ned på Princess og kjøpe en fin lysestake som jeg så for et par uker siden. Hadde ikke tid til å kjøpe da, så får gjøre det i morgen istedet. Ellers ingenting, bortsett fra evinnelig husarbeid! Du da?Nei var lite spennende idag. Gidder ikke netflix idag vi heller. Blir vel å legge seg snart tror jeg!:O Planer for i morgen da?
Hihi, kan vel skje med høyt temp over lang tidNeida, folk kan da umulig bli lei??!Hehe!
The O.CHva ser du?