Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er ikke bare bare å være sykepleierLigger rett ut her også. Lille har vært syk i dag så vært sykepleier for en dag![]()
Veldig stille og rolig. Klokka er jo bare 21.35Merkelig stille her??
Godt du ikke klarte detKlarte visst ikke holde meg unna mer i kveld allikevel. Hva snakker vi om?![]()
Absolutt!Hehe! Spise først, ta konsekvensen etterpå![]()
Frykt intet! Jeg har ankommet!Merkelig stille her??
Var jo bare skravlet et par sider jo, har dere krangla?Godt du ikke klarte det![]()
Fantastisk!Frykt intet! Jeg har ankommet!
Haha! Jeg har ikke kranglaVar jo bare skravlet et par sider jo, har dere krangla?![]()
Har laga middag....og sett på at mannen har snekra sammen et bord til meg. Hmja. Sånn går nu dagan!Fantastisk!hva har opptatt deg så lenge??
Leste det og hørte en sånn "haaaaaaaaaaaaa" lyd sånn som i kirkekor!Frykt intet! Jeg har ankommet!
Haha!Absolutt!![]()
Hva skravler vi om i kveld?![]()
Jeg tror ikke jeg orker skravling så myeMerkelig stille her??
Aha, da er vel du ganske uskyldig!Haha! Jeg har ikke kranglaHar akkurat kommet hjem fra jobb, jeg.
Hahaha, var nok heller smådjevlene som lo, tenker jeg.Leste det og hørte en sånn "haaaaaaaaaaaaa" lyd sånn som i kirkekor!
Sjekka tvguide tidligere, og fant ut at det ikke var noe som frista. Og orka ikke netflix akkurat idag.Haha!Nei.. Jeg vet ikke helt faktisk. Veldig stille her
Prøver å finne noe på TV, men..
Og gnidde seg i fingreneHahaha, var nok heller smådjevlene som lo, tenker jeg.![]()
Rolig her i kveld ja, mange som er gått lei kanskje..Merkelig stille her??
Viaplay her med gammel serie på!Sjekka tvguide tidligere, og fant ut at det ikke var noe som frista. Og orka ikke netflix akkurat idag.![]()