Skravletråd august

Er mange flere,men kommer ikke på dem i farta. Jo! Äkta människor! Kjemperar men bra! Og weeds. Homeland.
Rekker ikke begynne på noe i dag, men i morgen kanskje :)

Det tror jeg på ja
Helt utrolig at det er så dyrt med håndverkere - men jeg forstår det jo og, siden jeg selv har fått forklart prisene av min kjære. Men kjipt for dem som må betale full pris og gjerne ikke har så god råd.

Helt utrolig at det er så dyrt med håndverkere - men jeg forstår det jo og, siden jeg selv har fått forklart prisene av min kjære. Men kjipt for dem som må betale full pris og gjerne ikke har så god råd.
Ja, det er sykt dyrt:( men det skumle er når folk begynner å ta elektriker arbeidet selv.

Det er helt sinnsykt dyrt å stor forskjell

Haha, slik å forstå! Er ikke vanskelig å tapetsere, man må bare være veldig nøye og ikke ta snarveier. :p
Nei, det er ikke vanskelig:) men tar tid og mye lettere når man er to. Vi la reparasjonstapet sist og da leide vi faktisk inn folk:)

Back
Topp