Det er skikkelig dårlig gjort altsåTja, skal vi se...?
Niks, helt sikker faktisk![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er skikkelig dårlig gjort altsåTja, skal vi se...?
Niks, helt sikker faktisk![]()
Oisann! Du er min helt!Rydda i skuffer og skap idag. Fått sortert og kasta såpass masse at jeg har frigjort nesten et helt skap:O fornøyd med meg selv![]()
Innmari deilig å få unna litt ja! Men gud så mye dritt som samler seg opp her og derSå deilig. Det gjorde jeg forrige uke
Ja, er nok dessverre det. Heldigvis er mannen elektriker, så vi får gjort mye selv. Og jeg er flink til å male og tapetsere!Hadde litt å prioritere før sofa da ja
BAsert på erfaringSmart du er![]()
Ja jeg vet. Har igjen loft å ett rom til å tømme ...Innmari deilig å få unna litt ja! Men gud så mye dritt som samler seg opp her og der![]()
Savner elektrikeren i familien jeg. Var greit å ha detJa, er nok dessverre det. Heldigvis er mannen elektriker, så vi får gjort mye selv. Og jeg er flink til å male og tapetsere!![]()
Okei. Jeg synes vår recliner del er fast nok, men kan hende jeg liker den litt mykereHar sett på den og, men ble skuffet over recliner delen. Vil gjerne ha med der, og vi syntes det var så stor forskjell på fastheten i den i forhold til de andre putene![]()
Jeg får teste ut noen av dem da. Takk for tipsDead like me, orange is the new black, vampire diaries, unbreakable kimmy Schmidt... hmm. .
Ja, det var litt av en jobb for å si det spnn. Men såå deilig å nå ha nesten et helt skap med ledig plass. Er ikke et spnn høyt skap, men heller som en høy skjenk som står i stua daDET er bra jobba![]()
Ja, da må man jo bareJa hvertfall når det bare er jeg som spiser![]()
Lucky youJa, er nok dessverre det. Heldigvis er mannen elektriker, så vi får gjort mye selv. Og jeg er flink til å male og tapetsere!![]()
Så kjedelig da:/Er så mye at jeg har begynt å lekke på natten igjen![]()
Kanskje vi må bli venner in real lifeJa, er nok dessverre det. Heldigvis er mannen elektriker, så vi får gjort mye selv. Og jeg er flink til å male og tapetsere!![]()
Er mange flere,men kommer ikke på dem i farta. Jo! Äkta människor! Kjemperar men bra! Og weeds. Homeland.Jeg får teste ut noen av dem da. Takk for tips![]()
En sånn rydda jeg også , vi flyttet alle spillene ditJa, det var litt av en jobb for å si det spnn. Men såå deilig å nå ha nesten et helt skap med ledig plass. Er ikke et spnn høyt skap, men heller som en høy skjenk som står i stua daNp må jeg bare tenke på hva som er mest fornuftig å bruke det til
![]()
Grilling er aldri feilVi skal grille hamburger og pølser![]()
Haha, ja, er utrolig praktisk faktisk. Spart mye penger på det!Savner elektrikeren i familien jeg. Var greit å ha det
Hihi, ja,er veldig greit!Lucky you![]()
Hihi, ja,er veldig greit!Lucky you![]()