Venter i spenningSnart ny oppdatering nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Venter i spenningSnart ny oppdatering nå
Så bra! Flink han er til å spise!Hurra! Helsesøster var fornøyd... Mini har lagt på seg 290g på ei uke![]()
De pleier å gjøre det disse babyeneNei ikke ennåhan syntes tydeligvis det er helt greit å ha en mamma som lukter vondt Haha
![]()
Ikke lenge igjenNærmer med 2.222 med stormskritt nå![]()
Ååå....så det nå, har jo quotet feil!!!Bare fikk ikke kommentaren til å henge helt på grep meg quoten![]()
Gleder megSå luksus![]()
De pleier å gjøre det disse babyene
Smart du erMå bare spise det når det er i hushar derfor kjøpt lite til meg selv
Var visst 14.25Venter i spenning![]()
Hihi, ja men da er det greitÅåå....så det nå, har jo quotet feil!!!
Sorry, den var til Musemor!!![]()
Hva var til meg?Ååå....så det nå, har jo quotet feil!!!
Sorry, den var til Musemor!!![]()
Har en kleshaug i tillegg til forkjølelse dersom noen vil haHihi, ja men da er det greit
Hvis ikke kunne jeg gjerne bytta bort både forkjølelse og kleshaug altså![]()
![]()
Må vel tilKontorarbeid idag![]()
Deilig med noe nytt innimellom. Har aldri kjøpt noe nytt her bortsett fra kommodesaken på rommet til vesla, så jeg gleder meg virkelig til ny salongØnsker meg ny sofa selv![]()
Takk som byr, men holder meg til egen forkjølelse og kleshaug jeg altsåHar en kleshaug i tillegg til forkjølelse dersom noen vil ha![]()
Grattis!Jippi, da har jeg akkurat 2.222 innlegg som er kravet
Da kan jeg om jeg vil forsvinne resten av måneden
Gratulerer! Har du holdt telling?Jippi, da har jeg akkurat 2.222 innlegg som er kravet
Skulle også gjerne hatt ny sofa, men er liksom så mye annet som haster mer.Deilig med noe nytt innimellom. Har aldri kjøpt noe nytt her bortsett fra kommodesaken på rommet til vesla, så jeg gleder meg virkelig til ny salong
Ser for meg de blir Easy her da. Digg å sitte i![]()
Gratulerer med detJippi, da har jeg akkurat 2.222 innlegg som er kravet