Lolo
Forumet er livet
Er det ikke enda en time til?Snart ny oppdatering nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke enda en time til?Snart ny oppdatering nå
Blir spennende å se hvor mye jeg har klemt inn!Snart ny oppdatering nå
jaaa:ODritt!
Godt det daHan er ikke så ille, men siden skolen ikke har startet enda, men det bare er SFO er tersklen for å holde han hjemme ganske lav. Vil ta det før han blir for ille.
Han er nok tilbake i morgen
Det var da utrolig dårligJeg sitter her å forbanner meg over studiene mine og den hersens lånekassen som ikke klarer å registrere studieplassen min til tross for 3 mailer fra skolen![]()
Jeg har ikke så mange ser jegBlir spennende å se hvor mye jeg har klemt inn!
Er vel en time tilSnart ny oppdatering nå
Var ikke den forrige 9.25? Eller var det 10.25Er det ikke enda en time til?
Den var 10:20-etellerannet joVar ikke den forrige 9.25? Eller var det 10.25
Det er da ikke lenge til uansettEr vel en time til![]()
Vær forsiktig med et ordsinnlegg, det er ikke lovDritt!
ja, har måttet ringe inn 3 ganger nå for å få de til ¨fikse det og endelig ser det ut til at det kanskje skjer et eller annet det er så frustrerende når man har bestilt bøker som ligger på posten og venter slik at man kan få satt i gang med de resterende fageneDet var da utrolig dårlig
Jaja under en time til daDen var 10:20-etellerannet jo![]()
Ååja, takk for tips, det visste jeg ikke.Vær forsiktig med et ordsinnlegg, det er ikke lov
Vil gjerne ha han frisk før detGodt det dagreit å slappe av skikkelig før skolestart!
Den var 10:25Den var 10:20-etellerannet jo![]()
Haha...herligHaha ja søt er han ❤ nå satser jeg bare på at han kan sovne og sove en annen plass enn på meg i 5 min så jeg kan få dusja av meg den gamle gulpen og gjøre plass til ny Haha![]()
Ikke akkurat synd på deg
Klarer ikke henge med selv pga jobb![]()
Javel hva da???Javel...?