Eller min?Sikker på du ikke vil ta min kleshaug?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller min?Sikker på du ikke vil ta min kleshaug?
Tihi, regner med det er pga min sprudlende personlighet, og ikke min manns fagbrev?Kanskje vi må bli venner in real life![]()
Det tror jeg på jaHaha, ja, er utrolig praktisk faktisk. Spart mye penger på det!![]()
Hun har mange valgEller min?
Men hun kommer ikke til å ta i mot disse tilbudene altsåHun har mange valg
Rekker ikke begynne på noe i dag, men i morgen kanskjeEr mange flere,men kommer ikke på dem i farta. Jo! Äkta människor! Kjemperar men bra! Og weeds. Homeland.
Helt utrolig at det er så dyrt med håndverkere - men jeg forstår det jo og, siden jeg selv har fått forklart prisene av min kjære. Men kjipt for dem som må betale full pris og gjerne ikke har så god råd.Det tror jeg på ja
Ja man må nesten detJa, da må man jo bare![]()
Var helst tapetserings evnene dineTihi, regner med det er pga min sprudlende personlighet, og ikke min manns fagbrev?![]()
Greit å ha noe å velge mellomHun har mange valg
Haha, slik å forstå! Er ikke vanskelig å tapetsere, man må bare være veldig nøye og ikke ta snarveier.Var helst tapetserings evnene dine![]()
Ja, det er sykt dyrtHelt utrolig at det er så dyrt med håndverkere - men jeg forstår det jo og, siden jeg selv har fått forklart prisene av min kjære. Men kjipt for dem som må betale full pris og gjerne ikke har så god råd.
Det er helt sinnsykt dyrt å stor forskjellHelt utrolig at det er så dyrt med håndverkere - men jeg forstår det jo og, siden jeg selv har fått forklart prisene av min kjære. Men kjipt for dem som må betale full pris og gjerne ikke har så god råd.
Uff ja, folk flest vet ikke hvor farlig det er. :OJa, det er sykt dyrtmen det skumle er når folk begynner å ta elektriker arbeidet selv.
Ja ikke sant. Men jeg trenger drt mestGreit å ha noe å velge mellom![]()
Men jeg skjønner at mange gjør detJa, det er sykt dyrtmen det skumle er når folk begynner å ta elektriker arbeidet selv.
Nei, det er ikke vanskeligHaha, slik å forstå! Er ikke vanskelig å tapetsere, man må bare være veldig nøye og ikke ta snarveier.![]()
Sikker? Står ganske ille til hos ossJa ikke sant. Men jeg trenger drt mest
Har samlet alle spillene i den andre skjenken jegEn sånn rydda jeg også , vi flyttet alle spillene dit
Ja for vi maler rom å bytter garderobe så alle klærne lugger strøddSikker? Står ganske ille til hos oss;men klesvask er ilke det verste jeg gjør