Kjenner jeg angrer litt nå på at jeg ikke har testet etter el denne mnd.. Vet liksom ikke hvor mange dpo jeg er.. Og om jeg er.. Men hadde slim noen dager sist uke, så jeg tror el var igår eller kommer i morgen... Jeg får bare vente til ikm dato
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk søte du ♡Gleder meg til testing, søta♡ Krysser alt jeg har, nå er det deres tur♡♡♡
Det er en ganske vanlig blant oss prøvereTror jeg kjenner frem symptomer jegHar murring, små kramper og kvalme innimellom.
Det er en ganske vanlig blant oss prøverehaha kunne sikkert man frem en positiv test om jeg hadde kjent etter hardt nok
![]()
Er det det vi kaller kjemisk kanskje for å se det litt fra annen synsvinkelHahaha. Er vel det jeg er redd vil skje etterhvert![]()
Haha uf jaUnntatt på de testene mann stirrer så hardt at man ser en strek etterhvert![]()
Hehe ja. Sist syklus ba jeg sambo se på strimlene og han også bemerket at de var veldig lette å innbille seg strek på! Så det er ikke bare oss!Unntatt på de testene mann stirrer så hardt at man ser en strek etterhvert![]()
Hehe ja. Sist syklus ba jeg sambo se på strimlene og han også bemerket at de var veldig lette å innbille seg strek på! Så det er ikke bare oss!![]()
Jeg skrev noe om hardhet i brystet i går kveld, her inne, og sa senere at jeg skulle ringe lege. Jeg ringte lege i dag, og fikk akuttime. Legen kjente etter og konkluderte med at jeg skal få en hastetime på sykehuset for grundigere undersøkelser. Hun var bekymret for hva det kunne være, siden det kom så fort. Så nå ble jeg jo litt bekymret da, selv om jeg prøver å ikke være. Heldigvis lite kreft og ingen tilfeller med brystkreft i familien!![]()
bra legen tar deg på alvor! Men vi får håpe på at det ikke er noe farlig![]()
![]()
Nei, jeg tror ikke egentlig det. Skulle bare ønske at det var noe med graviditet i stedet!![]()
Her kan streken plutselig blimega positive fra nesten usynlig. Så annenhver dag med sengekos er det som er lurt her I hustok en el test nå, den var mye sterkere enn den idag tidlig.. kanskje el kommer iløpet av dagenhåper det! har lagt inn aksjer allerde idag, men tror det må bli i morgen også for å være sikker
Tror jeg må teste igjen i morgen tidlig og i morgen ettermiddag. Hva har dere andre fått? Hvor fort blir streken sterkere?
Her kan streken plutselig blimega positive fra nesten usynlig. Så annenhver dag med sengekos er det som er lurt her I hus![]()
Du har en el topp når du får positiv test. El vil skjer mellom 12 og 48 timer etter positiv testoki, så når den er positiv så har jeg eggløsning, eller har akkurat hatt? fortstår meg ikke helt på det.. men den varer jo i to døgn, så vi får stå på litt til tenker jeg, iallefall frem til jeg får negative tester igjen.. Men det holder kanskje med annenhver dag?