Lolo
Forumet er livet
Så koselig da!!Koselig! Her pleier vi fire søstre å reise på tur hver høst. I år blir det Gdansk.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koselig da!!Koselig! Her pleier vi fire søstre å reise på tur hver høst. I år blir det Gdansk.![]()
Ja, det er veldig fint.Så koselig da!!
Nei, ikke jeg heller... Men sånt forstår ikke samboeren...Helt sant! Klarer ikke slappe av på kvelden hvis jeg vet huset flyter.![]()
Så deiligPyntet ferdig til bursdagen. Nå må jeg snart på butikken
Ikke min heller, er nok en dameting.Nei, ikke jeg heller... Men sånt forstår ikke samboeren...
Får ikke til å legge inn bilderSå deiligDer ble nok bra
Bilde?
Ikke han her heller..Ikke min heller, er nok en dameting.
Han ser jo ikke rotet heller.
Dere har god smakTakkEr en mix av mitt og samboeren sitt ønske
Vi ble fornøyde med resultatet
![]()
Den oversikten klarer ikke jeg å haMhm... Heldigvis pleier jeg å få med meg når hun kommer løpende med noe i munnen slik at jeg får lukka døra... Men hun har klart å dratt med seg både mus og skjære inn.... Heldigvis var samboeren hjemme da, så jeg fikk han til å ta de ut igjen...
TakkDere har god smak![]()
Er jo detDa må dere neste år! Men parken er jo åpen året rundt da![]()
Æsj... Vi har stortsett alle vinduer på den siden døra er på, bor midt i et rekkehus... soverommene har vinduene på andre siden.. Så ser henne ofte komme hjem...Den oversikten klarer ikke jeg å ha
Så her får jeg nok dratt inn det meste![]()
Men er flink til å hjelpe hvis jeg gir han detaljerte instrukser da.Ikke han her heller..
Gratulerer med detJeg hadde passert 600 innlegg. Juhu!
Flinke vi erJeg klarte det vel akkurat her også![]()
Ikke antydning engangEr det ikke sol i dag? :/
Æsj så kjedeligJa, det gjorde jeg.
Fikk ikke sove da:-
Han her ogsåMen er flink til å hjelpe hvis jeg gir han detaljerte instrukser da.![]()
Hahaha, så søtt.Han her ogsåMen han må liksom at vi begge skal gjøre noe, så han spør da ofte hva jeg skal gjøre
Snakk om å være redd for å gjøre noe ekstra
![]()