Hvordan er formen din idag.?Sånn tenker jeg også![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan er formen din idag.?Sånn tenker jeg også![]()
Haha, ja, samme her. Får besøk etter besøk i helga, vet ikke om det passer seg å sitte med tlf i hånda hele dagen.Vet jeg får lite tid i helga, så da må jeg nesten skravle litt ekstra de neste dagene i alle fall![]()
Tja, bedre enn i går. Men ikke bra nok til jobb. Satt en halvtime på hjemmekontor i sted, men er tilbake i sofaen nå. Tok med et lass klær til bretting, men ligger foreløpig bare og ser på de...Hvordan er formen din idag.?
Det går om man er effektiv de neste dageneBlir nok minimalt med skravling k helga her også, der må jeg ligge bra an før helga![]()
Jupp. Og det er planenDet går om man er effektiv de neste dagene![]()
Jeg kommer nok knapt til å titte innom. Vi skal på hytta i helgaHaha, ja, samme her. Får besøk etter besøk i helga, vet ikke om det passer seg å sitte med tlf i hånda hele dagen.
Hva skal du i helga?
Hvordan er formen nå da?Jupp. Og det er planen![]()
Godt det går rette veien iallefall!Tja, bedre enn i går. Men ikke bra nok til jobb. Satt en halvtime på hjemmekontor i sted, men er tilbake i sofaen nå. Tok med et lass klær til bretting, men ligger foreløpig bare og ser på de...
Åh, så koselig! Jeg har så lyst på hytte, men mannen har ikke. Mener det blir for mye arbeid. :/Jeg kommer nok knapt til å titte innom. Vi skal på hytta i helga![]()
Så der.. Bedre enn i går, men ikke bra.Hvordan er formen nå da?![]()
Jeg er helt sikker på at mannen ikke har lyst til det...Godt det går rette veien iallefall!
Haha, klærne går ingen vei, sikker på at mannen har lyst å hjelpe deg når han kommer hjem.![]()
Ååååh, jeger. I see!Jeg er helt sikker på at mannen ikke har lyst til det...jakta har da starta
![]()
Godt at den er bedre da, håper du får slappet godt av i dag daSå der.. Bedre enn i går, men ikke bra.
det blir så travelt på slutten av mnd så det er i grunn greit å komme seg fremoverPrøver på det når jeg kan her også![]()
Ja, det må man joHåper det! Må gjøre er ærlig forsøk iallefall.![]()
Min reiser ikke utenlands, men går litt morgener og kvelder i august, pluss 1 uke + i september og en del helger etter det. Han konsentrerer sine helger nå et par måneder, og jeg spres mine helger og kvelder meg egentid på de resterende10 mnd i åretÅåååh, jeger. I see!
Klarte såvidt å dodge akkurat det - både svigerfar, svoger og onkel til sambo er helt frelste på jakt, har mange turer til utlandet hvert år osv. Men heldigvis ikke min kjære. Hadde vært greit med kjøttet, men så mye de er vekke, tror jeg hadde vært ille.![]()
Her er siste dag på campingen. Kunne egentlig ha blitt lenger, men mannen skal på jobb i morgen.
Ha en fin dag da!![]()
Det er jo en veldig fin ordning!Min reiser ikke utenlands, men går litt morgener og kvelder i august, pluss 1 uke + i september og en del helger etter det. Han konsentrerer sine helger nå et par måneder, og jeg spres mine helger og kvelder meg egentid på de resterende10 mnd i året![]()
Ja, det er santdet blir så travelt på slutten av mnd så det er i grunn greit å komme seg fremover![]()