Jeg åhehe, jeg syns det er suuuupergodt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg åhehe, jeg syns det er suuuupergodt![]()
Ja det var jammen mye fint![]()
men ungene her har jammen fulle skap
![]()
![]()
Men er så fort gjorthehe.. Trenger vel egentlig ikke så mye her heller![]()
Men er så fort gjortelsker å kjøpe klær til de
uff
De ser kjempe gode utDe her syns jeg godt kunne gått lenger opp i str enn 92! Lillegutt bruker 86-92 nå og de er så gode så kunne tenkt meg de fremover også egentlig.. og hvis man kjøper når det er 3 for 2 blir det 33-39 kr for en bukse liksom det er ikke akkurat så ille(noen av de koster 49 og noen 59 til vanlig)
![]()
Ja det er det virkelighehe ja.. og har funnet ut en del etter storebror har flekker på, så greit med litt nytt iblant![]()
Ojoi man får 10% rabatt også, da blir det 29 kr for buksene![]()
Ikke fått mange på den sist jeg da! Men greide en del i gårNå har det visst vært oppdatering igjen!
De ser kjempe gode utskal få tak i slike til plutten i magen
![]()
![]()
Ja det er det virkeligå ikke minst gøy
![]()
Ikke fått mange på den sist jeg da! Men greide en del i gårveldig fornøyd med å ha bikka 1000
Nå ser jeg håp i å være med i trekning av stolen jeg og
![]()
jaog tenker at lillesøster kan jo også arve.. hehe......
Det klarer du absolutt å være med påIkke fått mange på den sist jeg da! Men greide en del i gårveldig fornøyd med å ha bikka 1000
Nå ser jeg håp i å være med i trekning av stolen jeg og
![]()
Det liker absolutt ikle jeg heller :/ skal ikke være stramt på barnDe er bare helt herligeLiker at de er så gode rundt magen! Sitter kjempefint, men strammer ikke! Liker ikke sånne lillegutt får merker på magen av, kan umulig være behagelig :S
Hun kan såjaog tenker at lillesøster kan jo også arve.. hehe......
Hahahah noen i rosa må du jo ha(hvis jeg ikke da bare måååå ha noen råååsa.. haha...)