Klagetråd?

Klager over halsbetennelse :( startet med feber på fredag, og var til legen i dag. Crp på 60 og fikk ikke penicillin :( hei, paracet. Kjenner meg elendig. Men fikk sykemelding så får igjen feriedager og legen ble så glad da jeg sa at jeg var gravid at jeg slapp å betale for timen ;P

Klager over halsbetennelse :( startet med feber på fredag, og var til legen i dag. Crp på 60 og fikk ikke penicillin :( hei, paracet. Kjenner meg elendig. Men fikk sykemelding så får igjen feriedager og legen ble så glad da jeg sa at jeg var gravid at jeg slapp å betale for timen ;P
Ikke morsomt at du er syk altså, god bedring med det! :-) Men morsomt at legen ble så glad :-P

Klager over et bekken som krangler så fort jeg gjør litt husarbeid/går litt rundt på grusvei...:( Vaska bare lett utav to skap på kjøkkenet i stad og rydda dem, etter det klarer jeg knapt å gå...:( Og på lørdag var vi på Mjøsmarkedet på Biri travbane, gikk rundt der i maks to timer, og var helt ødelagt etterpå...:( BLÆH!

Første dag på jobb i dag etter ferien. Klager på at mannen absolutt skal holde denne graviditeten hemmelig til etter oul. Måtte derfor gå med ei grusomt stram dongribukse på jobb slik at det ikke skulle være helt synlig. Magen har vokst noe enormt, og er enda gåen i magen etter den stramme buksa. Håper bare vi får gå på oul i morgen, og at alt er fint med mini. Da kan vi si det til alle, og jeg slipper å sjule magen.

Kom hjem fra tre ukers ferie i Spania i dag og var så klar for å kunne få utløp for litt klaging her inne, men da jeg først kom meg inn så glemte jeg klagen min :p Hehe...
Men frustrasjonen kom raskt tilbake! Har som sagt vært borte i tre uker og jeg elsker å ta masse bilder for å lage album i etterkant. Ba sambo flere ganger om å ta noen bilder han og, så jeg også kunne vært med på noen. Trives best bak kameraet, men det får bare være. Helt frem til siste dagen var det fremdeles ikke tatt noen. Kun to bilder på hele kameraet av meg, de var tatt av treåringen min... Selvfølgelig uklare og grusomme! Så tok jeg noen skikkelig fine bilder av sambo og treåringen i bassenget i det siste badet det og sa "vær så snill å ta noen bilder du og, så jeg i det minste har ett fint av oss, det betyr mye for meg!"
Etter å ha badet i et par timer begynte det å regne og bassenget var fult av sprutende unger, ikke helt ideelt for et kamera. Ble så trist, hormonell og fortvilet at jeg bare gikk opp. Så tre ukers ferietur og ikke et eneste bevis på at jeg en gang har vært med på turen!!!
Blir faktisk lei meg bare av å skrive om det her....... :-(
Nei uff så kjedelig! Kjenner følelsen, blir som regel sånn her også. Hvis det er bilder av meg er det selfies av meg og gutta :( Når mannen en sjelden gang tar bilder av meg og ungene blir de helt grusomme, han kan bare ikke ta bilder! Tar aldri mer enn maks 2 så en av oss lukker alltid øya, sier noe osv...

Hvorfor fikk du ikke antibiotika? Er jo vanlig når crp er såpass...

Hvorfor fikk du ikke antibiotika? Er jo vanlig når crp er såpass...
Vet ikke :( han sa bare at han valgte å ikke gi meg det. Jeg ble så fortumla at jeg kom meg ikke til å krangle på det heller, selv om mannen min går på antibiotikakur for det samme nå, og svogeren akkurat er ferdig med kur :S får ta meg en tur igjen hvis ikke formen er bedre i morgen/ torsdag

Vet ikke :( han sa bare at han valgte å ikke gi meg det. Jeg ble så fortumla at jeg kom meg ikke til å krangle på det heller, selv om mannen min går på antibiotikakur for det samme nå, og svogeren akkurat er ferdig med kur :S får ta meg en tur igjen hvis ikke formen er bedre i morgen/ torsdag
Jeg ville dratt tilbake i dag og fått tatt ny crp, hvis det et bakterier har den gått opp til i dag.

Klage litt igjen da....
Har vært i 100% jobb fra sist uke og til tross for at det kan er 7 arbeidsdager det er snakk om så er jeg sliten! Er lærer, har ny arbeidsplass og uansett om hele verden tror at lærerne baaaare har ferie hele året så er det faktisk en utrolig krevende jobb ;-)
Treåringen begynte i ny bhg sist mandag og jeg har så ekstremt dårlig samvittighet for at hun har så lange dager i bhg :-( Jeg jobber fra 8 til kvart på 4, men er gjerne på jobben litt før og etter. Og hun skal leveres både før og etter det igjen... 9 timer i bhg er drøyt!!!
Og det høres kanskje ut som om at jeg er alenemor, men har faktisk samboer. Han jobber bare veldig mye han og... Må sutre litt over de to siste dagene da. Denne uken har vi datteren hans (som er en del ekstra jobb), i tillegg til lange arbeidsdager. Og begge de to siste dagene har han bare meldt seg totalt ut av hele dagen med oss andre! Han er sliten, ok, men det er jeg og! Med full jobb, og så skulle ta begge ungene, OG være gravid!
Graviditet er ingen sykdom, men man er da sliten allikevel... Så da han satt med hodet i hendene, uten å si et ord i over en halvtime ved middagsbordet i dag, så satt jeg og skulle holde praten gående med en ekstremt masete niåring samtidig som jeg skulle få i treåringen grønnsakene sine og prøve å beholde noe av min egen forstand...

Ah.... Utslitt.no!!

Klage litt igjen da....
Har vært i 100% jobb fra sist uke og til tross for at det kan er 7 arbeidsdager det er snakk om så er jeg sliten! Er lærer, har ny arbeidsplass og uansett om hele verden tror at lærerne baaaare har ferie hele året så er det faktisk en utrolig krevende jobb ;-)
Treåringen begynte i ny bhg sist mandag og jeg har så ekstremt dårlig samvittighet for at hun har så lange dager i bhg :-( Jeg jobber fra 8 til kvart på 4, men er gjerne på jobben litt før og etter. Og hun skal leveres både før og etter det igjen... 9 timer i bhg er drøyt!!!
Og det høres kanskje ut som om at jeg er alenemor, men har faktisk samboer. Han jobber bare veldig mye han og... Må sutre litt over de to siste dagene da. Denne uken har vi datteren hans (som er en del ekstra jobb), i tillegg til lange arbeidsdager. Og begge de to siste dagene har han bare meldt seg totalt ut av hele dagen med oss andre! Han er sliten, ok, men det er jeg og! Med full jobb, og så skulle ta begge ungene, OG være gravid!
Graviditet er ingen sykdom, men man er da sliten allikevel... Så da han satt med hodet i hendene, uten å si et ord i over en halvtime ved middagsbordet i dag, så satt jeg og skulle holde praten gående med en ekstremt masete niåring samtidig som jeg skulle få i treåringen grønnsakene sine og prøve å beholde noe av min egen forstand...

Ah.... Utslitt.no!!
Uff, føler så med deg! Han burde hvertfall ta seg sammen når 9 åringen hans er der (eller også altså), å være sliten er ikke en unnskyldning for å melde seg ut. Rart hvor mye mer sliten mannfolka blir enn oss til tider!

Unn deg selv å slappe av på sofaen sammen med ungene etter jobb og ikke gjør mer enn det du absolutt må med middag osv. La husarbeidet seile litt :) Det gjør jeg noen dager hvor energien er på bånn, kun jeg som ser hvordan det ser ut uansett siden både mann og barn ikke ser rot og støv av :p

Klager igjen...
Klager over å ha null energi for tiden! Har alt for lange dager på jobben, føler at jeg ikke gjør annet. Lever med konstant dårlig samvittighet for at treåringen har begynt å ny bhg og skal forholde seg til en haug med nye barn og voksne, og er i bhg i nesten 9 timer hver dag :-( Parforholdet strever fordi vi begge er så utslitte for tiden, og sambo er grinete fordi jeg jobber såpass mye at han må bidra mer med ting. Jeg synes det er en selvfølge at han kan hente i bhg når jeg har levert og han slutter før meg...
Må også klage høyt over at svigers har kommet til Norge igjen!! Kom tilbake for 1,5 uke siden, fra å ha vært hos dem i 3 uker nå i sommer. Og de skal være her i en mnd!!! Jeg går absolutt ikke over ens med dem og gruer meg til hver dag de er her :-( Og de er innom hos oss så og si hver eneste dag...!

Livet kjennes tungt ut akkurat nå :-( Føler at jeg ikke en gang har tid eller ork til å glede meg over babyen sånn som hverdagen er akkurat nå......

Klager igjen...
Klager over å ha null energi for tiden! Har alt for lange dager på jobben, føler at jeg ikke gjør annet. Lever med konstant dårlig samvittighet for at treåringen har begynt å ny bhg og skal forholde seg til en haug med nye barn og voksne, og er i bhg i nesten 9 timer hver dag :-( Parforholdet strever fordi vi begge er så utslitte for tiden, og sambo er grinete fordi jeg jobber såpass mye at han må bidra mer med ting. Jeg synes det er en selvfølge at han kan hente i bhg når jeg har levert og han slutter før meg...
Må også klage høyt over at svigers har kommet til Norge igjen!! Kom tilbake for 1,5 uke siden, fra å ha vært hos dem i 3 uker nå i sommer. Og de skal være her i en mnd!!! Jeg går absolutt ikke over ens med dem og gruer meg til hver dag de er her :-( Og de er innom hos oss så og si hver eneste dag...!

Livet kjennes tungt ut akkurat nå :-( Føler at jeg ikke en gang har tid eller ork til å glede meg over babyen sånn som hverdagen er akkurat nå......
Det hørtes ikke noe bra ut. Men hvis du er så sliten, skulle du ikke hatt en sykmelding? Veldig bra at du er innstilt på å jobbe, men det er ikke bra hvis det går utover barn og parforhold.
Masse lykke til!

Det hørtes ikke noe bra ut. Men hvis du er så sliten, skulle du ikke hatt en sykmelding? Veldig bra at du er innstilt på å jobbe, men det er ikke bra hvis det går utover barn og parforhold.
Masse lykke til!
Det sitter veldig langt inne å skulle sykemelde seg... Ikke fordi jeg er bedre enn noen som er sykemeldt, men føler meg bare ikke syk!
Og jeg trives jo på jobben, er bare veldig sliten når alt topper seg. Og vil absolutt ikke sykemelde meg etter å ha jobbet kun to uker i ny jobb :-P Vil helst holde helt ut, eller til bekkenet eller noe annet streiker og nok er nok...
Men takk for gode lykkeønskninger <3

Er vel bare jeg som klager over dyra mine hele tiden, men de er jo "babyene" mine da♡♡ Klager rett og slett over at pusejenta mi på 7 år har fått "oppkastsjuka" i dag!:( Ho var ute en tur først på dagen, og etter ho kom inn igjen har ho spydd utallige ganger...:( Må ha spist noe ute som ho ikke har tålt.. Trodde først ho hadde spist for fort, for ho spydde opp igjen maten hel, men litt etterpå spydde ho gress og hår (har ofte hårballer, så pleier å spise litt gress når ho er ute, regulerer rett og slett magen selv sånn sett). Men nå de siste timene har ho spydd bare "magesyre"/vann :( Dakar frøkna mi♡♡

Er vel bare jeg som klager over dyra mine hele tiden, men de er jo "babyene" mine da♡♡ Klager rett og slett over at pusejenta mi på 7 år har fått "oppkastsjuka" i dag!:( Ho var ute en tur først på dagen, og etter ho kom inn igjen har ho spydd utallige ganger...:( Må ha spist noe ute som ho ikke har tålt.. Trodde først ho hadde spist for fort, for ho spydde opp igjen maten hel, men litt etterpå spydde ho gress og hår (har ofte hårballer, så pleier å spise litt gress når ho er ute, regulerer rett og slett magen selv sånn sett). Men nå de siste timene har ho spydd bare "magesyre"/vann :( Dakar frøkna mi♡♡
God bedring til pusejenta! Håper hun er bedre nå og dere får en rolig natt <3

God bedring til pusejenta! Håper hun er bedre nå og dere får en rolig natt <3
Tusen takk♡ Hun har kasta opp bare en gang siden jeg skreiv innlegget her, så det er jo framgang :-) Håper ho holder seg i form i natt, mor er sliten og trenger søvn:-P Sikkert bare jeg som er så hønemor når det gjelder dyrene, men for meg så er de jo et fullverdig familiemedlem, og ikke "bare et dyr"♡♡

Tusen takk♡ Hun har kasta opp bare en gang siden jeg skreiv innlegget her, så det er jo framgang :-) Håper ho holder seg i form i natt, mor er sliten og trenger søvn:-P Sikkert bare jeg som er så hønemor når det gjelder dyrene, men for meg så er de jo et fullverdig familiemedlem, og ikke "bare et dyr"♡♡
De som snakker om" bare et dyr" er folk som aldri har hatt dyr!!! Dummeste jeg hører... Selvfølgelig må jeg innrømme at nå som jeg har blitt mamma så hadde barna mine alltid og hver gang gått foran dyret, men dyret hadde fremdeles gått foran mange andre ;-)

Huff det hørtes ut som hun hadde en skikkelig sjau der. Da hadde jeg hatt vondt av min pus å. De er jo levende vesner med følelser som man blir forferdelig glad i <3 så bra det har blitt bedre :)

Huff det hørtes ut som hun hadde en skikkelig sjau der. Da hadde jeg hatt vondt av min pus å. De er jo levende vesner med følelser som man blir forferdelig glad i <3 så bra det har blitt bedre :)
Ja, det skal være visst! Men i dag har ho ikke kasta opp, hurra!:D Har til og med spist litt i ettermiddag, og begynner å bli sitt gamle jeg! :-) Synes det er så vondt når dyrene er sjuke, de får jo ikke sagt i fra hvor de har vondt:(

Back
Topp