Kom hjem fra tre ukers ferie i Spania i dag og var så klar for å kunne få utløp for litt klaging her inne, men da jeg først kom meg inn så glemte jeg klagen min

Hehe...
Men frustrasjonen kom raskt tilbake! Har som sagt vært borte i tre uker og jeg elsker å ta masse bilder for å lage album i etterkant. Ba sambo flere ganger om å ta noen bilder han og, så jeg også kunne vært med på noen. Trives best bak kameraet, men det får bare være. Helt frem til siste dagen var det fremdeles ikke tatt noen. Kun to bilder på hele kameraet av meg, de var tatt av treåringen min... Selvfølgelig uklare og grusomme! Så tok jeg noen skikkelig fine bilder av sambo og treåringen i bassenget i det siste badet det og sa "vær så snill å ta noen bilder du og, så jeg i det minste har ett fint av oss, det betyr mye for meg!"
Etter å ha badet i et par timer begynte det å regne og bassenget var fult av sprutende unger, ikke helt ideelt for et kamera. Ble så trist, hormonell og fortvilet at jeg bare gikk opp. Så tre ukers ferietur og ikke et eneste bevis på at jeg en gang har vært med på turen!!!
Blir faktisk lei meg bare av å skrive om det her....... :-(