Lei av å være på hytta. Mannen skjønner ikke,å skal liksom gjøre så mye mens vi er her, men gjør ingenting. Jeg står opp med snuppa vær dag, må fyre i ovnen, starte aggregatet og fylle bensin på den, og nå som bekkenet er på bærtur så klare jeg ikke å løfte bensindunken engang. Idag var det ikke noe ved verken inne eller ute på trappa, og jeg gidder ikke gå i skogen å hente mer.
I tillegg skal bonus sønnen komme idag, da blir det enda mer mas, om å dra ned til bestemoren, hjelper ikke å si noe til han.
Og hva blir mannen å gjøre? Sove.
Hadde planer når vi kom hit at vi skulle få snuppa sin gudfar hit og hjelpe med og ta ut båten så de kunne fiske til vinteren og ta båten opp igjen, men har ikke hørt noe fra han etter at han fikk damebesøk. Så den planen gikk nok i dass. Ble langt dette her!
Ønsker meg en egen bil så jeg kan kjøre hjem når jeg vil!
I tillegg skal bonus sønnen komme idag, da blir det enda mer mas, om å dra ned til bestemoren, hjelper ikke å si noe til han.
Og hva blir mannen å gjøre? Sove.
Hadde planer når vi kom hit at vi skulle få snuppa sin gudfar hit og hjelpe med og ta ut båten så de kunne fiske til vinteren og ta båten opp igjen, men har ikke hørt noe fra han etter at han fikk damebesøk. Så den planen gikk nok i dass. Ble langt dette her!
Ønsker meg en egen bil så jeg kan kjøre hjem når jeg vil!