Nei på mobilen minHvorfor ikke?på pc?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei på mobilen minHvorfor ikke?på pc?
Fordi han er it mann selvsagtHaha...hvorfor det da?![]()
Jeg her to oppskrifter som står etter hverandre i samme kokebok.Hjemmelaget bearnaise har jeg aldri giddi å laga![]()
Ja da går det joJeg her to oppskrifter som står etter hverandre i samme kokebok.
Den ene er merket enkel og det er den vi lager...
Gjelder det på alle sykehus tror du, eller varierer det fra sykehus til sykehus? For jeg har og hørt at til og med førstegangsfødende har blitt sendt hjem samme dagen:O var på vestlandet et sted tror jeg. Men kan da umulig være sånn overalt? Høres bare litt drøyt ut liksom, samme dagen...
Det hadde du vel helt fintVet ikke om jeg hadde fått det til heller![]()
Pisker sammen eggeplommer, kremfløte, hvitvinseddik og kajennepepper over vannbad til den tykner og dobler i størrelsen.Ja da går det jo
Hihi...flink du da![]()
Haha, seriøst? Åh, jeg er ikke no spesielt flink på kjøkkenet for Å si det sånn.Nei bare kokk med fagbrev![]()
Heldigvis for detMen det er jo bare en periode heldigvis![]()
Jepp hverdagen starter i morgenTilbake til hverdagen daskal møte bestevenninnen på tirsdag, legen på onsdag. Så får vi se. Går hjemme fordi jeg ikke kan jobbe. Nyte siste uken med jenta mi hjemme med meg
![]()
Har ikke mistet troen ennåJa, med litt liv så er det fortsatt mulig![]()
Håper legging går fintda blir jeg borte litt. skal legge jenta mi nå![]()
Så kjedelig da.Jepp hverdagen starter i morgen
Skal hun i barnehagen etter neste uke?
Satser på at det kommer seg nåHar ikke mistet troen ennå![]()
Er vel meningen at døman skal ha hjemmebesøk på dag to etter hva min jordmor sa. Men i kommunen min er det kun en jordmor og hun får bare 50%, så hun har ikke sjans til å få det tilM&m sier at man kan nekte å dra fordi det også er på eget ansvar, så... Men det tilfellet jeg hadde hørt om hadde de jo sendt jordmor på hjemmebesøk dagen etter eller no sånt. Men likevel da..
Det hadde du vel helt fint
Pisker sammen eggeplommer, kremfløte, hvitvinseddik og kajennepepper over vannbad til den tykner og dobler i størrelsen.
Tilsetter litt og litt smør.
Når alt smøret er tilsatt pisker man til det tykner.
Tar av vannbadet
Tilsetter fersk estragon og bladpersille
Jeg vet jo hvordan man lager detHaha, seriøst? Åh, jeg er ikke no spesielt flink på kjøkkenet for Å si det sånn.
Oppvask er kjedeligVeldig koselig med middagsbesøk, men gruer meg til oppvasken når lille U har sovnet
Panna cotta er min favoritt dessert! NamLangtidsstekt entrecote
Søtpotetpure
Blomkål og brokkoli grateng
Stekt sopp
Hjemmelaget bearneise
Dessert:
Hjemmelaget Panna cotta med bringebærsaus
Helt greit, barna digger detAkkurat slik det pleier å være herHehe..
Godt med slik mat en gang i blandt også..