Åå det hørtes godt ut ! Du er flink![]()
Det var veldig godt, tusen takkDet hørtes veldig godt ut
Har du noe rester?
Har litt rester, men ikke mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå det hørtes godt ut ! Du er flink![]()
Det var veldig godt, tusen takkDet hørtes veldig godt ut
Har du noe rester?
Hjemmelaget bearnaise har jeg aldri giddi å lagaDet var veldig godt, tusen takk
Enig der altså!Oki, men syntes ikke noen skal bli pressa til å reise om de ikke ønsker det...
Hihi...flink du daJa, er detså her var det som det var.. Har klart å endre på en del da
![]()
Grøss, aldri i verdenJepp! Er ikke noe jeg hadde hatt i hus om jeg var alene ihvertfall..![]()
Hehe.. greit å variere littSkjønner du begynner å bli leihun ser på andre ting så går bra så langt
![]()
Så lenge allmenntilstanden er fin og du får i deg nok drikke så går det nok braPrøver så godt jeg kantrenger vel ikke dra til legen så lenge får i meg noe vel?
![]()
Tenkte jeg skulle ta meg en turDet var veldig godt, tusen takk
Hvordan blir det da tror du?Jeg begynner på jobb igjen :-o
Hehe, ikke jeg hellerHjemmelaget bearnaise har jeg aldri giddi å laga![]()
Ååh, ja opprydding etter besøk er alltid så kjedelig!Veldig koselig med middagsbesøk, men gruer meg til oppvasken når lille U har sovnet
Vet ikke om jeg hadde fått det til hellerHehe, ikke jeg heller
Ååh, ja opprydding etter besøk er alltid så kjedelig!
Hehe, nei det var det da. Ingen mesterkokk du heller?Vet ikke om jeg hadde fått det til heller![]()
Nei bare kokk med fagbrevHehe, nei det var det da. Ingen mesterkokk du heller?
Den går på nickelodeon hver dagHusker dere scooby doo?jeg og jenta mi ser på det nå
fant ut at jeg legger meg sammen med hun idag. Er så jævlig sliten :O
Jeg føler meg dårlig, men er jo ikke så rart da hb gikk fra 14,5 - 13,2 på litt over 2 uker så gir det litt mer tidSå lenge allmenntilstanden er fin og du får i deg nok drikke så går det nok bra![]()
Jeg er ikke hjemme daaaNeida, det fikser vi i kveld![]()
Ja, og like spennendeDen går på nickelodeon hver dag
Går i et greit tempoSynes det går fort med deg jeg![]()
Var det Glimt du holder med?Fotball! Heia heia heia![]()
Der klarer du nokMå klare å komme over 900 til neste oppdatering. Rykker stadig nedover på listen