Ingen aningJeg var på junior barneklær i går og stusser fortsatt på en av samtalene der. Er man mer opptatt av merkeklær i Bærum ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen aningJeg var på junior barneklær i går og stusser fortsatt på en av samtalene der. Er man mer opptatt av merkeklær i Bærum ?
Var detSå deilig ut![]()
Kan du ikke sette mannen i sving?Flinkkvir meg til å begynne på husarbeidet
Min mann gjør detDet skulle man tro![]()
Flink du erFått lagt ut masse bøker til salgs. Nå er gangen oppe ryddet for det som skal kastes og det som skal selges
tror jeg leste at det blir sånn overaltGjelder det på alle sykehus tror du, eller varierer det fra sykehus til sykehus? For jeg har og hørt at til og med førstegangsfødende har blitt sendt hjem samme dagen:O var på vestlandet et sted tror jeg. Men kan da umulig være sånn overalt? Høres bare litt drøyt ut liksom, samme dagen...
Av den samtalen ja!Ingen aningFikk du det inntrykket?
Hørtes ut som en god ideMini spiser godt etter den lange trilleturen vår ja. Lurer på om jeg skal legge meg nedpå å sove litt når hun er ferdig![]()
HahaMannen kjører med gps og hører ikke etter..
Fikk solgt 4 av bøkene på 3 minFlink du erhåper du får solgt litt!
Syns det er ille jeg da... Men greier dem å følge opp alle da? For tanken er vel at dem skal få hjemmebesøk av jordmor (sånn med tanke på oppfølging av amming?)tror jeg leste at det blir sånn overalt
Håper dere har kommet dere avgårdeVi skulle visst ikke dra før senere.. jeg vil jo dra nå
Aner ikke men tviler vel på det må jeg siSyns det er ille jeg da... Men greier dem å følge opp alle da? For tanken er vel at dem skal få hjemmebesøk av jordmor (sånn med tanke på oppfølging av amming?)
Vi skal dra om en timeHåper dere har kommet dere avgårde![]()
Å så tristUff fant akkurat ut på fb at ei jeg gikk på folkehøyskoler med tapte kampen mot kreften![]()
Ja... Det jeg og tenkteAner ikke men tviler vel på det må jeg si
Jaa. Tenker sånn på lille gutten hennesÅ så trist![]()