Skravletråd august

Deilig:) mannen lager ofte god frokost her i huset:)

Egg og bacon og pølser og tomat var frokost sånn 1-2 søndager i måneden hos oss, inntil guttungen fikk påvist alergi mot egg 2,5 år gammel. Nå er han straks sju, og endelig tåler han det igjen!

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk overlevde med de vegg-til-vegg teppene som var så populære på 70- og 80-tallet.

Her støvsugde jeg i går, og i dag trengtes det igjen og for ikke å snakke om de flekkene man får på gulvene når man har barn.
De teppene fremstår ganske ekle igrunn
må jo ikke bli så mange flekker nødvendigvis

Auda! :( det er ikke noe sørlig! Hva holdt deg våken?
Først kom vi oss litt for sent i seng, så fikk jeg ikke sove.
Når jeg endelig var ved å sovne var det en liten en sov var sulten, og var veldig våken etterpå.
Når han til slutt sov igjen klarte ikke jeg det....

Og slik gikk nå timene..

Fått lagt ut masse bøker til salgs. Nå er gangen oppe ryddet for det som skal kastes og det som skal selges

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk overlevde med de vegg-til-vegg teppene som var så populære på 70- og 80-tallet.

Her støvsugde jeg i går, og i dag trengtes det igjen og for ikke å snakke om de flekkene man får på gulvene når man har barn.
De teppene fremstår ganske ekle igrunn
Enig der ja. Ille nok med løse tepper

Nyt det! Vi har en liten sjef, men byttet på i helgene :-) Søndag er verdens beste dag for mammaen! Hehe!
Hehe, skal gjøre det ;) Skal prøve å ikke ha klokka på fremover nå, så man får nyt det helt ;) Men må ha den på de dagene det skal skje noe da...
Blir vel til å dele på det i helgene, håper jeg på i hvert fall ;)

Mini spiser godt etter den lange trilleturen vår ja. Lurer på om jeg skal legge meg nedpå å sove litt når hun er ferdig:D

Egg og bacon og pølser og tomat var frokost sånn 1-2 søndager i måneden hos oss, inntil guttungen fikk påvist alergi mot egg 2,5 år gammel. Nå er han straks sju, og endelig tåler han det igjen!
Den er litt kjedelig :(

Back
Topp