Deiligmannen lager ofte god frokost her i huset
![]()
Egg og bacon og pølser og tomat var frokost sånn 1-2 søndager i måneden hos oss, inntil guttungen fikk påvist alergi mot egg 2,5 år gammel. Nå er han straks sju, og endelig tåler han det igjen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deiligmannen lager ofte god frokost her i huset
![]()
Oioi! Hørtes veldig godt ut. Men jeg er ingen kokk. Får ikke til sånne ting jegI dag blir det langtidstekt biff med blomkål og brokkoli grateng og søtpotetpure.
I morgen skal vi ha pasta carbonara
Nyt det! Vi har en liten sjef, men byttet på i helgeneDeiligBle vel 12 her.. Får nyte det mens man kan
Snart får vi en ny sjef i hus
![]()
må jo ikke bli så mange flekker nødvendigvisJeg skjønner virkelig ikke hvordan folk overlevde med de vegg-til-vegg teppene som var så populære på 70- og 80-tallet.
Her støvsugde jeg i går, og i dag trengtes det igjen og for ikke å snakke om de flekkene man får på gulvene når man har barn.
De teppene fremstår ganske ekle igrunn
Først kom vi oss litt for sent i seng, så fikk jeg ikke sove.Auda!det er ikke noe sørlig! Hva holdt deg våken?
Jeg er heller ikke kokkOioi! Hørtes veldig godt ut. Men jeg er ingen kokk. Får ikke til sånne ting jeg![]()
Enig der ja. Ille nok med løse tepperJeg skjønner virkelig ikke hvordan folk overlevde med de vegg-til-vegg teppene som var så populære på 70- og 80-tallet.
Her støvsugde jeg i går, og i dag trengtes det igjen og for ikke å snakke om de flekkene man får på gulvene når man har barn.
De teppene fremstår ganske ekle igrunn
Hehe, skal gjøre detNyt det! Vi har en liten sjef, men byttet på i helgeneSøndag er verdens beste dag for mammaen! Hehe!
Har ikke det heller jeg, men hadde jeg hatt det ville jeg hatt slike som kan vaskesEnig der ja. Ille nok med løse tepper
Ganske vanlig i Storbritannia og Irland, men de har heldigvis gått mer bort fra det når de bygger nytt nå daKødder du, på do, ÆSSSJJJ!!
Har ett her og irriterer meg grønn. Ikke best når man har hund hellerHar ikke det heller jeg, men hadde jeg hatt det ville jeg hatt slike som kan vaskes
Det var litt kaldtHørtes deilig utNyt det mens dere kan
![]()
Den er litt kjedeligEgg og bacon og pølser og tomat var frokost sånn 1-2 søndager i måneden hos oss, inntil guttungen fikk påvist alergi mot egg 2,5 år gammel. Nå er han straks sju, og endelig tåler han det igjen!
Det er ingen dum ideMini spiser godt etter den lange trilleturen vår ja. Lurer på om jeg skal legge meg nedpå å sove litt når hun er ferdig![]()
Alltid koselig med besøkDet kommer til å bli veldig koselig.
Uff da... pass på å ikke bli syk.. Her har det gått i stygg hoste og små feber i 1 uke.. Og vi har enda ikke hvert på stranda..Det var litt kaldt![]()