Skravletråd august

Ok. Håper det har forandra seg på "mitt" sykehus også. Dette her var jo 8,5 år siden. Var ingen restriksjoner på hvem som kunne komme, man måtte bare bruke skjønn. Så vidt jeg kan huske. I kristiansand, som jeg skal til, har de ikke barselhotell og kun ett enerom, i følge hjemmesiden deres. Så ser ikke for meg at jeg blir der lenger enn absolutt nødvendig. :P
Samme driten på mitt sykehus. Der har de to enerom og de går som familierom. Resten er tomanns og mange FIREmanns rom! Jeg pakker og drar om jeg må ligge på rom med 3 andre altså. Jeg sover jo ikke i min egen seng med sambo ved siden en gang haha!

Var de fine?? Synes liksom alle ammebh'er er kjedelig og ser ut som bestemor bher :p

Syns faktisk de var ganske fine ja. Men bryr meg ikke så mye om utseende så lenge de sitter godt da;)

Hmm, er nesten verdt å bo på hotell i termintider, bare for å få brukt et annet sykehus. :rolleyes:
Trodde Kristiansand har den kvinneklinikken som er passe ny? Surrer med byer jeg nå:P

Hos oss er det takk og lov bare besøkstid av besteforeldre 1 time hver kveld!:D

050c76f0288d00f2722bc852bb1a75a3
Litt sein frokost når man står seint opp... Men godt er det :)

Middag i dag dere? Må på søndagsåpen butikk for jeg er ræva på å handle flere middager på rad! Fortell meg gjerne hva vi skal spise i dag og i morgen! :D

Godt at det finnes gode barselhistorier også. Har faktisk vurdert hjemmefødsel, bare for å slippe barselavdelinga. Men tør ikke helt det heller, bor 45 minutter fra sykehuset. Og kan umulig bli like galt igjen. :S

Jeg mistrivdes ikke på barsel, lå på hotell sammen med mannen første gang. Men andre er født hjemme, dels for å slippe barsel likevel, fordi jeg ville at vi skulle være sammen, og han måtte jo ta seg av storebroren.

Om jeg finner en jm som tar hjemmefødsel her også, så gjør jeg det gjerne igjen. Alternativt blir det trolig tidlig hjemreise på meg. Dog avhengig av NÅR på døgnet jeg føder, og når det blir, romjul eller nyttår, om mannen får fri slik han har rett på eller sitter opp til ørene med årsoppgjør til langt på natt etc.

Back
Topp