Skravletråd august

Fiskeenke igjen i dag. Mini og junior sover, er spent på når de eldste skattene kommer hjem! Skal marinere en indrefilét som blir dagens middag, med småpoteter, gulrot og brokkoli til.. :)

Hva er deres planer for ettermiddagen?

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk overlevde med de vegg-til-vegg teppene som var så populære på 70- og 80-tallet.

Her støvsugde jeg i går, og i dag trengtes det igjen og for ikke å snakke om de flekkene man får på gulvene når man har barn.
De teppene fremstår ganske ekle igrunn

Jeg skjønner virkelig ikke hvordan folk overlevde med de vegg-til-vegg teppene som var så populære på 70- og 80-tallet.

Her støvsugde jeg i går, og i dag trengtes det igjen og for ikke å snakke om de flekkene man får på gulvene når man har barn.
De teppene fremstår ganske ekle igrunn

Fysj, sånne tepper er ekle :p
Var i england for noen år siden..der har de jo til og med sånn vegg til vegg tepper på do :o
Øø..

Fiskeenke igjen i dag. Mini og junior sover, er spent på når de eldste skattene kommer hjem! Skal marinere en indrefilét som blir dagens middag, med småpoteter, gulrot og brokkoli til.. :)

Hva er deres planer for ettermiddagen?
Se filmer med jenta mi også med mannen i kveld :) ❤️

Ja, er nok ikke så ofte det skjer lenger! Hadde du en følelse av hva det var?

Ingen følelse i det hele tatt egentlig, men regnet med at det ble en jente siden 95% av slekta til samboer er jenter:p hehe
Og jente ble det;)

Back
Topp