Hvilken film?Kengubarnet hopper på trampoline, mannen jobber litt, jeg ser film
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilken film?Kengubarnet hopper på trampoline, mannen jobber litt, jeg ser film
Jepp, veldig deilig med kveldsturSpreke dere er![]()
Knalltur i strålende sol langs kyststienSå spreke dere har hvert davar det en fin tur?
![]()
Sofabordet er fra bohus, victoria tror jeg det heter.Hvor har dere funnet det hen da?![]()
Jeg å !Jeg spiser is !! Tror jeg kunne levd på is
Søndag i sola med en brus på solsenga... Ahhh...Søndager er kjedelige![]()
Ja :O det er det, for er jo sjokoholiker :OHuffDaFår håpe det tar seg fort opp igjen! Kjedelig å ikke kunne nyte sjokolade liksom
![]()
Ja, det var jammenmeg bare 3Sikkert bare 3 innlegg
Det skjønner jeg godtJepp, veldig deilig med kveldstur![]()
TI ripsbusker?!? Det blir myyyye gele!![]()
12 til 20.30. Så å si hele dagen gikk med til jobbing.HELE dagen????fra morra til 21?
Haha, mannen prøver jevnlig å få med MEG på disneyklassikere, men føler jeg ser nok tegnefilmer med vesla.Gah mannfolk! Her prøver jeg å få han med på å se Disneyklassikere, men nei, ikke tale om.
Haha, mannen prøver jevnlig å få med MEG på disneyklassikere, men føler jeg ser nok tegnefilmer med vesla.![]()
Makan!:O Si at han må ikke være redd for å komme i kontakt med barnet i segGah mannfolk! Her prøver jeg å få han med på å se Disneyklassikere, men nei, ikke tale om.
Er det ikke koselig?Shit her var det liv
12 til 20.30. Så å si hele dagen gikk med til jobbing.
Så herligBeste medisinen er jenta mi sovende på brystet![]()
Ser den! De færreste som TRENGER ti ripsbusker liksomVille nok og ha erstatta de med noen andre typer + få litt mere plass
Haha, mannen prøver jevnlig å få med MEG på disneyklassikere, men føler jeg ser nok tegnefilmer med vesla.![]()