Ja det var du som hadde sp grasalt mye ripsbuskerRipsgele. Sånn vi bruker på brødskiver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det var du som hadde sp grasalt mye ripsbuskerRipsgele. Sånn vi bruker på brødskiver
Greit å gjøre det enkelt daVeldig enkelt somregel, pizzasaus, kjøttdeig, ost. Noen ganger sopp og / eller paprika på halve
Hvilken film ser du?Kengubarnet hopper på trampoline, mannen jobber litt, jeg ser film
Sjokolade har jeg alltid plass tilHar grilla idag vi, så orker nok ikke så mye mere matMen firkløver derimot ^^
Min hopper og på trampo med nabobarn, snart inn. Ble litt senere enn vanlig idag. Mannen ser fotball og jeg prøver å skravle littKengubarnet hopper på trampoline, mannen jobber litt, jeg ser film
Spreke dere erJeg og eldste har nettopp kommet tilbake fra sykkeltur på 1 mil![]()
A lot like loveHvilken film ser du?
Okei, mener jeg har sett den en gang for lenge siden.A lot like love
Ja det her var fullstendig kriseLitt gromt også da, at hun blir sååå skadet![]()
Jeg og eldste har nettopp kommet tilbake fra sykkeltur på 1 mil![]()
Det blir det helt klartDet blir nok stas![]()
Jepp, ti.Ja det var du som hadde sp grasalt mye ripsbusker![]()
Virker ikke så veldig bra i grunnOkei, mener jeg har sett den en gang for lenge siden.
Hørtes avtionfyllt utA lot like love
Jeg er veldig, veldig glad i tomat.Greit å gjøre det enkelt da
Jeg vil helst ha tomat i skiver på også jeg.
Veldig greit å multiquote flere som kan få samme svaret jaDe vil nok bli spist opp, ja
Det gjør du helt sikkert
Er bare ferdig med andre etasje
Er det, pleier ikke bli "blakk", grunnen til jeg ble det denne gang var at jeg har satt mer over på spare enn vanlig
Pleier ikke multiquote en person, men heller flere som snakker om det samme og skal ha samme svar...
Nei, sakte nedgang er bedreJa, skal ikke gå for fortOg er jo ikke snakk om kjempe masse ned.
FlinkeJeg og eldste har nettopp kommet tilbake fra sykkeltur på 1 mil![]()