Skravletråd august

Ok ;) Fin mix det ;)
Venter ei jente ;) Har kjøpt mye I nøytralt uansett om vi visste kjønnet.. Siden vi ønsker flere barn.. Men selvfølgelig har vi jenteting og jentefarger også ;) Rommet har blitt i 2 rosa farger og det skal bli i alve stil.. Har arvet masse klær og vil fortsette å arve sa venninna mi.. Hun har alt pakket ned 1 søppelsekk til... Datteren hennes er 1 1/2.
Veldig fin mix:)
Jeg arver masse klær, men må jo kjøpe litt selv. Er så mye søtt :)
Vi er ikke ferdig med babyrommet, men hun ligger i min seng ( som regrl fast i puppen.. dårlig uvane)

Travel dag da :)
Nei her er det lite planer..
Jeg skal bade baby, vaske klær (maskin 1 av to er allerede på), trille tur, lufte hund og handle mat :p og masse babykos og sløving :D
Hørtes jo deilig ut ;) Da blir det vel en del skravling også kan jeg tenke meg ;) Deilig å være godt i gang med klesvasken alt da... Jeg utsetter klesvasken til i morgen, slik at jeg ikke må stresse med å henge opp og planlegge å bruke tørketrommelen inni tidsskjema for dagen... Og så har jeg noe å drive dagen I morgen med, for da har vi ingen planer.. Blir vel å bli ferdig med siste malings pusel av rommet og begynne å male på barnesenga ;)

Alt mulig :) jeg sitter på i bil og får ikke med meg halvparten :)
Jeg skal trille minste helt til han våkner nå så tenkte skravle på. Men regnet har lagd så mye hull i grusveien så jeg plomper uti og vogna velver nesten, så var ikke lett å trille ig skravle samtidig:o
Hvor er du på vei?

Veldig fin mix:)
Jeg arver masse klær, men må jo kjøpe litt selv. Er så mye søtt :)
Vi er ikke ferdig med babyrommet, men hun ligger i min seng ( som regrl fast i puppen.. dårlig uvane)
Ja, vi har også kjøpt noe selv :) Må jo kunne kjøpe selv om man arver. Er jo så kos og så vil man jo ha litt egen stil på ungen ;)
Blir til at hun skal sove her inne også, men vil ha rommet klart for det. Da kan vi bruke det som gjesterom foreløpig og samtidig slippe å styre med opppussing seinere..

Back
Topp