Høres ut som du får en fin dagPlanen min er å komme meg en tur ut, klippe plenen, så har jeg lyst å bake og så skulle jeg vel få besøk i dag... så får vi se hva lillebror sier om planene mine Haha![]()
Hva skal du i dag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som du får en fin dagPlanen min er å komme meg en tur ut, klippe plenen, så har jeg lyst å bake og så skulle jeg vel få besøk i dag... så får vi se hva lillebror sier om planene mine Haha![]()
Hva skal du i dag da?
Hadde jeg bare kommet meg gjennom en ukeFørste uka er drepenmen når det blir en vane er det dritgøy!
Greit nok når man skal ned 4 kgHihi godt det og![]()
Håper jeg ogLitt er bedre enn ingenting
Håper det rettes snart!
Jaja, moro det ogsåSpare av hva?hehe. alt av penger her går til oppussing og reising
![]()
Deilig med en duppNå skal jeg snart vekke mannen og ta hans plass i senga en halvtime![]()
Ikke santSå herlig sagt![]()
Nei i grunn ikkeSent i seng i går?![]()
Er de plagsomme!Vet jeg vel
De blir jo så store
Hallo damer! Hva skjer her inne? Her kjører vi i 110 gjennom Vestfold på vei mot d blide Sørland(jeg sitter på altså, og fartsgrensa er 110)
Er jo snart lunsj nååå?!Ja, den gjør visst det.. Tror jeg må finne frokost![]()
Nei ingen orker vel detMen der gjør jeg ikke da![]()
Søndager er kjedeligeOg søndager![]()
Å ja du skulle bare vistEr de plagsomme!![]()
Det er bra50 innlegg på en time ! Nå logger jeg av litt
Jo det gjør ronjaNei ingen orker vel det![]()
Mat må man ha!Jaaaa
Men kjenner jeg må ha mat først.. Han sover uansett nå![]()
Kos dere!Hallo damer! Hva skjer her inne? Her kjører vi i 110 gjennom Vestfold på vei mot d blide Sørland(jeg sitter på altså, og fartsgrensa er 110)
Du et sååå tregDet er brasees senere!