Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei på deg!Hei på dere !dere skal idag da?
Det er kjekt innimellomJoda, sånn alt i alt ble den jo det.. Fint å bruke natten til å tenke litt også![]()
HalloHallo damer! Hva skjer her inne? Her kjører vi i 110 gjennom Vestfold på vei mot d blide Sørland(jeg sitter på altså, og fartsgrensa er 110)
Så sære der er daDet vil ikke jeg heller![]()
Ja veldig harmoniskGutta har hatt morgenbad (inne ja) her i dag. Så koselig med de rolige helgemorgenene![]()
Ja. Selv om man gjerne skulle sovet littDet er kjekt innimellom![]()
Ikke for deg neiEr vel ikke mye![]()
Så koselig! Jeg sitter å venter på at snuppa og mannen skal bli klare til å dra ned til byen på tivoli. De var å hadde et morgenbad, så holder på å skifte.Hallo damer! Hva skjer her inne? Her kjører vi i 110 gjennom Vestfold på vei mot d blide Sørland(jeg sitter på altså, og fartsgrensa er 110)
Med ditt tempo, tipper 2-300Haha! Aner ikke hvor mange innlegg man klarer på en dag jeg!
Deilig med fri i morgen da!
![]()
Skal dere i dyreparken?Hallo damer! Hva skjer her inne? Her kjører vi i 110 gjennom Vestfold på vei mot d blide Sørland(jeg sitter på altså, og fartsgrensa er 110)
Helt okJa det er kjekt!!
Ja, i dag var det harmonisk faktiskJa veldig harmonisksom regel...
![]()
Trilletur er koselig om man har solFrykter for at mannen skal se fotball, og da har nesten hele dagen gått!Lurer på om jeg skal trille tur med mini og junior hvis det ikke regner, og jeg får fram søskenvogna som står innerst underst inni boden
![]()
Sent i seng i går?Der kom kengubarnet rekende også
HalloGod tur til Sørlandet!
![]()
Så koselig! Jeg sitter å venter på at snuppa og mannen skal bli klare til å dra ned til byen på tivoli. De var å hadde et morgenbad, så holder på å skifte.
God tur og kjør forsiktig!![]()
Første uka er drepenTrening blir først gøy når man har kommet litt inn i detsynd jeg aldri kommer ordentlig i gang.
Ja det blir koselig, og godt med restaurant mat!![]()
Jeg er ute og triller. Du har vel ikke med sjoko i bilen...God tur!Hallo damer! Hva skjer her inne? Her kjører vi i 110 gjennom Vestfold på vei mot d blide Sørland(jeg sitter på altså, og fartsgrensa er 110)
Digger detOoooo 30 days er helt rått!
Takk for det, ferdig og svett nåoohh flinka. god trening![]()
Det gjør vi nok![]()