Skravletråd august

Liten pause i ryddingen.
Tatt ut av oppvaskmaskinen og satt igang en ny, ryddet kjøkkenet og tatt ut maten vi skal spise i kveld fra frysen.

Hva driver dere med?
Hei:) så deilig å få gjort unna sånt da:) Har vaska kjøkkenet og badet i dag, men må bruke gooood tid når jeg skal gjøre sånt. Nå slapper jeg av under parasollen, skravler oghekler litt. Grilling etterpå. Hva skal dere spise?

Snille farfar som kom med godis og spanderte 2 Lillelam ullbodyer på tutta snart hjemme, og fått i meg liten pommefri og milkshake på mcern så da er jeg fornøyd for idag. Mannen tvinger i meg noe

Taddaaaaa, nå er baby bada og jeg har vært på tur med både vogn og hund :D
Og maskin nr2 med klær er snurra igang :D
Mangler bare mathandel..

Hva slags oster har du da?
La meg se..

De jeg har til vanlig:
- Jalsberg vellagred
- Vanlig Norvegia
- Fløtemysost
- Gubrandalsost
- Graddar
- Bacon ost
- Ridder

Har itillegg nå:
- Brie
- En av de nye philidelphia ostene
- Camambert
- Mozarello
- Cambozola
- Manchego
- Hvit Castello
- Saint Albray
- Babybel
- Chevre

Det var visst 17 ikke 16

Taddaaaaa, nå er baby bada og jeg har vært på tur med både vogn og hund :D
Og maskin nr2 med klær er snurra igang :D
Mangler bare mathandel..
Det var en mer produktiv dag enn her i dag ;) Har bada mini og junior, that's it! Nå venter jeg bare på at kampen skal bli ferdig så vi får handlet det vi skal :p

La meg se..

De jeg har til vanlig:
- Jalsberg vellagred
- Vanlig Norvegia
- Fløtemysost
- Gubrandalsost
- Graddar
- Bacon ost
- Ridder

Har itillegg nå:
- Brie
- En av de nye philidelphia ostene
- Camambert
- Mozarello
- Cambozola
- Manchego
- Hvit Castello
- Saint Albray
- Babybel
- Chevre

Det var visst 17 ikke 16
tror aldri vi har hatt så mange

Hei:) så deilig å få gjort unna sånt da:) Har vaska kjøkkenet og badet i dag, men må bruke gooood tid når jeg skal gjøre sånt. Nå slapper jeg av under parasollen, skravler oghekler litt. Grilling etterpå. Hva skal dere spise?
Er ikke helt sikker på hva ungene har lyst på enda, men vi voksene skal ha suppe med kanskjell og schampi til forrett og vaktler med parstinakk pure og sopp til hovedrett

Back
Topp