Skravletråd august

200 post siste timen jeg rår ikke med. Hva skravles det om? Jeg er ute og triller .

200 post siste timen jeg rår ikke med. Hva skravles det om? Jeg er ute og triller .
Ikke bare bare å følge med. Spent på hvor mange innlegg det er når jeg kommer hjem fra jobb i kveld :P

Ikke bare bare å følge med. Spent på hvor mange innlegg det er når jeg kommer hjem fra jobb i kveld :P
Noen ganger har det bare rast av gårde:o tipper det er litt fler enn du gidder lese gjennom hvertfall:)
Sen vakt idag?

Får straks besøk av ei venninne som bor 2 t unna.. Så er det 50 år feiring og så kino med samboeren og brodern min. Ble blitt dobbelplaner på kveldingen... Så blir ikke på bursdagen hele kvelden... Er uansett gravid, så blir jo ikke drikking...
Deres da?

Travel dag da :)
Nei her er det lite planer..
Jeg skal bade baby, vaske klær (maskin 1 av to er allerede på), trille tur, lufte hund og handle mat :p og masse babykos og sløving :D

To gutter og ei jente :) vet du hva du venter?
Bra med kontroll:)
Ok ;) Fin mix det ;)
Venter ei jente ;) Har kjøpt mye I nøytralt uansett om vi visste kjønnet.. Siden vi ønsker flere barn.. Men selvfølgelig har vi jenteting og jentefarger også ;) Rommet har blitt i 2 rosa farger og det skal bli i alve stil.. Har arvet masse klær og vil fortsette å arve sa venninna mi.. Hun har alt pakket ned 1 søppelsekk til... Datteren hennes er 1 1/2.

Back
Topp