Ja... ble litt over bukka lørdag.. så måtte sette av litt tid til alt...Skjer mye hos deg i dag da![]()
Her er det ut på en del ærender snartEllers rolig kveld på meg og guttungen. Mannen skal ut
![]()
Så koselig da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja... ble litt over bukka lørdag.. så måtte sette av litt tid til alt...Skjer mye hos deg i dag da![]()
Her er det ut på en del ærender snartEllers rolig kveld på meg og guttungen. Mannen skal ut
![]()
Tipper du er mer enn søt nokØstlandet, men tror ikke det har noe å si
Myggen liker meg ikke, sikkert ikke søt nok![]()
Tror du fint hadde klart det! Skravla går!Og når jeg ligger mer mot 30-plassen, så regner jeg med det får holde å sikte på 1500 innlegg![]()
Ja... ble litt over bukka lørdag.. så måtte sette av litt tid til alt...
Så koselig da![]()
Jeg var treningsnarkoman førTrening blir først gøy når man har kommet litt inn i detsynd jeg aldri kommer ordentlig i gang.
Ja det blir koselig, og godt med restaurant mat!![]()
Mhm, det er ikke feil det neiJaDeilig å kose seg ekstra I helga
![]()
Jada masaTror du fint hadde klart det! Skravla går!![]()
Ikke bare bare å følge med. Spent på hvor mange innlegg det er når jeg kommer hjem fra jobb i kveld200 post siste timen jeg rår ikke med. Hva skravles det om? Jeg er ute og triller .
Vi klarer vel det?sant! Da går det fort! Håper på 2223 denne mnd! Hehe!
Noen ganger har det bare rast av gårdeIkke bare bare å følge med. Spent på hvor mange innlegg det er når jeg kommer hjem fra jobb i kveld![]()
Får straks besøk av ei venninne som bor 2 t unna.. Så er det 50 år feiring og så kino med samboeren og brodern min. Ble blitt dobbelplaner på kveldingen... Så blir ikke på bursdagen hele kvelden... Er uansett gravid, så blir jo ikke drikking...
Deres da?
Tipper vi blir 20 stk i allefall over 2222.ser sånn ut på lista nå i allefall!
Haha. Ja, det tipper jeg også. Heldagsvakt i dagNoen ganger har det bare rast av gårdetipper det er litt fler enn du gidder lese gjennom hvertfall
Sen vakt idag?
Alt mulig200 post siste timen jeg rår ikke med. Hva skravles det om? Jeg er ute og triller .
OkTo gutter og ei jentevet du hva du venter?
Bra med kontroll![]()
Hvor lenge jobber du da?Haha. Ja, det tipper jeg også. Heldagsvakt i dag![]()
Nei... ser ikke ut til å bli det.... Men godt jeg har dager da det skjer ting også... Er sykemeldt, så blir ofte til å små pusle hjemme bare...Ja ingen pust i bakken hos deg i dag![]()
NeiMhm, det er ikke feil det nei![]()