sant! Da går det fort! Håper på 2223 denne mnd! Hehe!
Ja, det må være målet for mange tenker jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
sant! Da går det fort! Håper på 2223 denne mnd! Hehe!
God morgenGod morgen alle sammen. Jeg fikk sove lenge i dag, herlig!!
Mannen som stod opp med guttungen i dag.![]()
Hva er dagens planer?
Hei på dere !dere skal idag da?
Ja, det er jo formiddagGod formiddagherlige lørdag morgen!
Haha ja, det er en sann glede å følge deg på denne reisen!Endelig kan jeg oppfylle mitt livs misjon!![]()
![]()
![]()
Glad for å bidra, hahaEndelig kan jeg oppfylle mitt livs misjon!![]()
![]()
![]()
Tror det blir det her også... Pleier å spise det I helgeneVarme baguetter med egg..ooh namme![]()
Tipper vi blir 20 stk i allefall over 2222.Ja, det må være målet for mange tenker jeg![]()
Og når jeg ligger mer mot 30-plassen, så regner jeg med det får holde å sikte på 1500 innleggTipper vi blir 20 stk i allefall over 2222.ser sånn ut på lista nå i allefall!
Tihi, kunne aldri gått den alene! ❤Haha ja, det er en sann glede å følge deg på denne reisen!
Skjer mye hos deg i dag daGod morgen
Så deiligHer ringte kl nå.. får besøk av ei venninne som bort langt borte, så i 50 års bursdag og så på kino med samboeren og brodern min
Der da?
Det er jo så godtTror det blir det her også... Pleier å spise det I helgene![]()
Ok18, 4 og 10 mnd![]()
Blir kjekt med babyhar du alt under kontroll?
Tusen takkGod formiddag
Ha en super dag du også!
To gutter og ei jenteOkGutter? Jenter? Begge?
JaVi gleder oss masse
Samboeren maser fælt om babyen kommer ut snart... Han er en smule utålmodig
haha!
Har det under kontroll, men ikke alt på plassMangler små ting, små justere litt med mer maling og plassere tingene på plass etter opppussing
![]()
Får straks besøk av ei venninne som bor 2 t unna.. Så er det 50 år feiring og så kino med samboeren og brodern min. Ble blitt dobbelplaner på kveldingen... Så blir ikke på bursdagen hele kvelden... Er uansett gravid, så blir jo ikke drikking...Hepp! Hva er planene for dagen hos dere da?![]()
Enig. Synes ikke sjakk er en sport..Haha helt enig med deg!