Skravletråd august

God morgen alle sammen. Jeg fikk sove lenge i dag, herlig!!
Mannen som stod opp med guttungen i dag. :D

Hva er dagens planer:)?
God morgen :)
Så deilig ;) Her ringte kl nå.. får besøk av ei venninne som bort langt borte, så i 50 års bursdag og så på kino med samboeren og brodern min :) Der da?

Hei på dere ! :) dere skal idag da?

Planen min er å komme meg en tur ut, klippe plenen, så har jeg lyst å bake og så skulle jeg vel få besøk i dag... så får vi se hva lillebror sier om planene mine Haha :P

Hva skal du i dag da?

Tipper vi blir 20 stk i allefall over 2222. :D ser sånn ut på lista nå i allefall!
Og når jeg ligger mer mot 30-plassen, så regner jeg med det får holde å sikte på 1500 innlegg :p

God morgen :)
Så deilig ;) Her ringte kl nå.. får besøk av ei venninne som bort langt borte, så i 50 års bursdag og så på kino med samboeren og brodern min :) Der da?
Skjer mye hos deg i dag da:):)

Her er det ut på en del ærender snart:) Ellers rolig kveld på meg og guttungen. Mannen skal ut:)

18, 4 og 10 mnd:)
Blir kjekt med baby:) har du alt under kontroll?
Ok ;) Gutter? Jenter? Begge?
Ja :) Vi gleder oss masse :) Samboeren maser fælt om babyen kommer ut snart... Han er en smule utålmodig :p haha!
Har det under kontroll, men ikke alt på plass ;) Mangler små ting, små justere litt med mer maling og plassere tingene på plass etter opppussing ;)

Ok ;) Gutter? Jenter? Begge?
Ja :) Vi gleder oss masse :) Samboeren maser fælt om babyen kommer ut snart... Han er en smule utålmodig :p haha!
Har det under kontroll, men ikke alt på plass ;) Mangler små ting, små justere litt med mer maling og plassere tingene på plass etter opppussing ;)
To gutter og ei jente :) vet du hva du venter?
Bra med kontroll:)

Hepp! Hva er planene for dagen hos dere da? :)
Får straks besøk av ei venninne som bor 2 t unna.. Så er det 50 år feiring og så kino med samboeren og brodern min. Ble blitt dobbelplaner på kveldingen... Så blir ikke på bursdagen hele kvelden... Er uansett gravid, så blir jo ikke drikking...
Deres da?

Back
Topp