Skravletråd august

Hehe, trenger og trenger...
Vi har en sort fra elodie details.
En arva som har gått i familien i lammeskinn.
Fleecepose med olebrumm og navnet til guttungen.
Så nå blir det denne:P
Da har dere nok hører jeg :p
Synes det er litt kjedelig at vi har grå og svart. Men ville kjøpe nøytralt første gang ;) :p

Jeg kan finne meg i å bli ditcha til fordel for fisketurer en gang i blant, men fotball? Øhm, nei... :p Han dro tidlig fra et selskap en gang pga fotball. Da er det ille, syns jeg! :o
Føler med deg. Sambo kom i sin eget bursdagsselskap en time etter alle andre pga cup finalen. Vi vant da så Skjønner det var gøy men hallo! :P

Ja, veldig fristende:p
Men vi har 2 gode poser, så jeg skal ikke bruke penger på den. Selv om den er nydelig :D
Har en god sånn Voksi fra mini i mørkeblå. Den funker om det blir jente og så får nok ikke smuglet inn en risarosa her:P

Da har dere nok hører jeg :p
Synes det er litt kjedelig at vi har grå og svart. Men ville kjøpe nøytralt første gang ;) :p
Er jo det lureste med nøytralt da...ser jo det nå når vi venter jente;)
Alt ekstra tilbehør til senga går jo i blått for eks:P haha

Så deilig da :) hva skal du i dag da?

Ned å se på en vugge kl.11. Innom slaktern+++...
Ellers skal mannen ut i kveld og drikke...så blir baking og kos på meg og guttungen.
når han er lagt blir dt popcorn og jentefilm på meg:P

Ned å se på en vugge kl.11. Innom slaktern+++...
Ellers skal mannen ut i kveld og drikke...så blir baking og kos på meg og guttungen.
når han er lagt blir dt popcorn og jentefilm på meg:P

Hva skal dere bake da? Nå fikk jeg lyst på kake Hehe

Føler med deg. Sambo kom i sin eget bursdagsselskap en time etter alle andre pga cup finalen. Vi vant da så Skjønner det var gøy men hallo! :P

Har en god sånn Voksi fra mini i mørkeblå. Den funker om det blir jente og så får nok ikke smuglet inn en risarosa her:P
Har både en svart odenwalder og grå voksi her. Så må bare glemme risarosa:/

Har det hvert så ille ja... vil det ha noe å si for dere senere år ved ferieavvikling for at man skal unngå slike tilfeller igjen?
Vi håper på flere ansatte men frykter at vi må spre ferien over en lengre periode så ikke "alle" har ferie samtidig:)

Hmm.. Lurer på om lille F skal få seg et morgenbad idag :D
Skulle egentlig bade han igår, men det ble litt seint gitt :o

Back
Topp