Skravletråd august

Føler meg flink.
Var i butikken for å handle inn til neste uke.
Når jeg kom frem fant jeg ut til min store skrekk at jeg hadde mistet den lange handle listen min :banghead:
Jeg hadde ikke noe annet valg, jeg måtte bare gjøre det beste ut av det å kjøre det jeg husker.
Når jeg kommer hjem finner jeg den på gulvet i gangen...
Leser gjennom, hadde glemt to ting..
Syns ikke det var ille i det hele tatt :)

Det syntes jeg var veldig bra gjort :)

Håper på noe slikt

Men det ble ikke fredagstaco i dag heller (jeg lager ikke det om vi er bare oss tre) og jeg vet ikke når han kommer hjem. Utpå kvelden en gang, sa han.
Nei da får dere lage noe enkelt:)

da skal jeg be han kjøpe det på butikken ! :D må få i meg noe for jeg veier ikke mer enn 58 kg og er 168,5 høy.. så har ikke mye å gå selv om mammamagen er der. truet i meg 2 kjeks og litt cola, men blæ smaker ikke godt :p
Da veier du ikke veldig mye:)
Håper du finner noe du har lyst på!

ja, for kan jo ikke akkurat skravle med meg selv. da får jeg alle svarene jeg vil ha da :p takk for at du fikk til å le :) litt dysterstevning her idag
Blir litt kjedelig i lengden;)
Håper den dystre stemningen letter snart:) klem til deg..

ser på 2 års gave jeg og tror dere lekekjøkken hadde vært noe for jenta mi? :) hun liker å lage is og "kakee" av duplo og sånn så hun har jo interessen for det :)
Minien vår fikk lekekjøkken til 2 års dag. Skrudde det opp kvelden før og pakket inn. Aldei sett så store øyne før! :-)

Det syntes jeg var veldig bra gjort :)
Det er det jeg også syntes.
Alt av middager til en uke, pålegg, frosne grønnsaker, husholdningsartikler, bleier ++++
Og alt jeg glemmer saft og asparges :)

Nei da får dere lage noe enkelt:)

Ohh yes. Ferdige karbonader fra en pose i kjøleskapet og spagetti. Ketshup til han som liker det. Done deal. Hadde lite grønnsaker så det ble ikke salat engang.

Kommer sterkere tilbake senere.

Back
Topp