Bor dere langt unna egentlig?Neida bare til i morgen. Er jakt- og fiske dager på Elverum. Så mye å leke for guttungen og mye å glane på for gubben![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bor dere langt unna egentlig?Neida bare til i morgen. Er jakt- og fiske dager på Elverum. Så mye å leke for guttungen og mye å glane på for gubben![]()
Jeg har klin lik plan som degKom akkurat hjem fra handletur nå, så nå blir det vel barne-tvkos med junior før leggetid. DA blir det jammen meg avslapning etterpå!![]()
Mye som hadde skjedd på den?Glemte mobilen i gangen i morges. Det merkes
Haha, ja fikk fem myggstikk på en liten stund på jobb i dag ogSier det igjen, du er for søt![]()
Mye som hadde skjedd på den?![]()
Ja jeg fikk sjokk da jeg så hva klokka var da hun våknaSå deilig da![]()
Ja det gjør det. ;-)Dette går jo over all forventning![]()
Kondolerer.Vaskemaskina mi er avgått ved døden!! (Med klær inni)
Drapsmetode? Tydeligvis lyn...
Det hadde nok vært helt perfektser på 2 års gave jeg og tror dere lekekjøkken hadde vært noe for jenta mi?hun liker å lage is og "kakee" av duplo og sånn så hun har jo interessen for det
![]()
Er du her igjen?!Jeg kan fortsatt lese
Jeg ogsåFerdig for i dag
Okei, var ikke så dumt det daEldste brukte opp feriepenger på Lego![]()
Kom meg i dusjen til slutt! Sånn halv tolv eller noe.Jeg hadde ikke noe valg, de andre venta på meg![]()
Jentungen har det her. Knapt en dag uten at det er i bruk. Super gaveser på 2 års gave jeg og tror dere lekekjøkken hadde vært noe for jenta mi?hun liker å lage is og "kakee" av duplo og sånn så hun har jo interessen for det
![]()
Så kjedelig da:/Syns synd på meg selv for at jeg ikke klarer lage Chili con carnen som jeg har gleda meg til hele uka. Akutt halsbrann og kvalm av i det hele tatt tenke på det. Graviditet altså.
Er det ikke typisk?Syns synd på meg selv for at jeg ikke klarer lage Chili con carnen som jeg har gleda meg til hele uka. Akutt halsbrann og kvalm av i det hele tatt tenke på det. Graviditet altså.
Er bedre akkurat nå da. Blir jo spennende å se utover kvelden om det holder segIkke noe problemer her???
Vi hadde det forrige helgEr det ikke typisk?
Og jeg fikk lyst på det nå. Må jammen stå på middagslista til uka tror jeg!
Mye ubesvart? Jeg kan ofte glemme tlf igjen her og der og la den ligge hele dagen, jegGlemte mobilen i gangen i morges. Det merkes