Absolutt!Sant det, er de små tingene som teller![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt!Sant det, er de små tingene som teller![]()
Ikke ringt, det tror jeg er det eneste den IKKE hadde da jeg sjekka den...Mye ubesvart? Jeg kan ofte glemme tlf igjen her og der og la den ligge hele dagen, jegmen har sjelden no særlig ubesvart likevel
![]()
Hehe, hatt litt å gjøre med å komme ajour på tlf du daIkke ringt, det tror jeg er det eneste den IKKE hadde da jeg sjekka den...
HerligJeg har klin lik plan som deg![]()
Mannen jobber overtid til 9-10tiden idag, så må rett og slett klare meg selv!Så kjedelig da:/
Mannen får lage da![]()
Det er jo egentlig veldig godt ja!Er det ikke typisk?
Og jeg fikk lyst på det nå. Må jammen stå på middagslista til uka tror jeg!
Ja, da var det lite hjelp i hamMannen jobber overtid til 9-10tiden idag, så må rett og slett klare meg selv!![]()
Fy søren! Du er flinkFøler meg flink.
Var i butikken for å handle inn til neste uke.
Når jeg kom frem fant jeg ut til min store skrekk at jeg hadde mistet den lange handle listen min
Jeg hadde ikke noe annet valg, jeg måtte bare gjøre det beste ut av det å kjøre det jeg husker.
Når jeg kommer hjem finner jeg den på gulvet i gangen...
Leser gjennom, hadde glemt to ting..
Syns ikke det var ille i det hele tatt![]()
Ja, heller dårlig! Skal minne ham på det hele morgendagen. "Husker du hvor lite du hjalp meg i går?" Haha.Ja, da var det lite hjelp i ham![]()
Veldig kjekt når man har små barn og bordet er svindyrtMen det vil jrg ikke ha
Guri, da snakker vi avstanderI garasjen... 10 meter fra huset. På grus i barfot... oops:
Wow, det er jaggu imponerendeFøler meg flink.
Var i butikken for å handle inn til neste uke.
Når jeg kom frem fant jeg ut til min store skrekk at jeg hadde mistet den lange handle listen min
Jeg hadde ikke noe annet valg, jeg måtte bare gjøre det beste ut av det å kjøre det jeg husker.
Når jeg kommer hjem finner jeg den på gulvet i gangen...
Leser gjennom, hadde glemt to ting..
Syns ikke det var ille i det hele tatt![]()
Ja altså, jeg satt faktisk ganske godt i sofaen på det tidspunktetGuri, da snakker vi avstander![]()
Det har jeg aldri hørt førDe er ikke bra for beina
Tipper vi bestiller hamburgertallerkenHva skal dere spise da? Hørtes ut som en fin fredag![]()
En produktiv dagVi har vært å sett på skolesekk
Hentet to pakker på posten
Innom et lagersalg
På Staples og kjøpt litt nye skoleting
Blir vel flereJa jeg gjorde det ;-)
Og i dag har det blitt 34 hittil ;-)
Ja det er jegEr du her igjen?!![]()
Helt sikker på det?Jeg også![]()
Ja noen til blir det nok ;-)Blir vel flere