Er du sikker på det?Neida, klarer meg fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du sikker på det?Neida, klarer meg fint![]()
Skikkelig snodigRart det der![]()
Gutta har hatt morgenbad (inne ja) her i dag. Så koselig med de rolige helgemorgeneneMorgenbad er koselig![]()
Haha! Aner ikke hvor mange innlegg man klarer på en dag jeg!Haha...du må sette deg høyere mål enn detLITT troverdig liksom
![]()
Deilig med fri i morgen da!Nei, servicenæringenlang vakt i dag, fri i morgen.
Myggen liker meg ikkeDet er godt gjort! Myggen elsker meg. Jeg elsker ikke myggen.
Curling og sjakk er ikke gøyHadde ikke vært så ille for meg. Av sport er det håndball (kvinner) og ski som går med. Mannen ser på ALT, til og med curling og sjakk![]()
Hørtes slitsomt ut med feber! Håper paraceten sitter som støpt!Honning utgår i te for min del
Men te skal det bli.
Skal i en vielse og i en (ute)bursdag. Går nok fint. Bruden er mer forkjøla enn meg, og bursdag ute smitter jeg jo ingen i. Så da blir det paracet, my new best friend.![]()
Fortsatt i tenkeboksen...knekkebrød, men det er pga. jeg er tom og spiser en drøss...men av søt bakst og kos ikke bestemt. mulig dt blir kvikklunsj kake...det er så gøy guttungen er med å pynter...hehe..
her for eksVis vedlegget 129822
Ja det er kjekt!!Myggen liker meg ikkeog det kan jeg leve med...
![]()
Ja, det er luksusHaha! Aner ikke hvor mange innlegg man klarer på en dag jeg!
Deilig med fri i morgen da!
![]()
Frykter for at mannen skal se fotball, og da har nesten hele dagen gått!God morgen jenter
Her står trening og rydding på planen!
Dere da?
Haha helt enig med deg!Curling og sjakk er ikke gøy
Østlandet, men tror ikke det har noe å siHva? Hvor bor du? Der vil jeg gjerne bo. Får myggstikk av å gå fra huset til bilen. Iallefall ikke langt unna
Blitt super flink, trener hver dagTrening! Flink du er a!
Skal til byen å spise lunsj![]()
God morgen til kengubarnetDer kom kengubarnet rekende også
Akkurat sjakk skjønner jeg ikke man kan se påHaha helt enig med deg!
Hadde jo vært typisk![]()
Skal trene 30 days idag og en løpeturja fantastisk![]()
ååhh, greit å få unna litt boss![]()
Ka trening?![]()
Vi skal ned å se på en vugge kl. 11.00...så innom slaktern, europris +++...
Ellers skal mannen ut i dag...så jeg koser meg hjemme med guttungen ...baker og ser film.
Popcorn og jentefilm på meg i kveld![]()
Trening blir først gøy når man har kommet litt inn i detBlitt super flink, trener hver dag
Lunsj er koselig!