Det er sååå koseligGleder meg til å shoppe babyklær i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er sååå koseligGleder meg til å shoppe babyklær i morgen![]()
Det er godt gjort! Myggen elsker meg. Jeg elsker ikke myggen.Jeg har aldri fått et eneste myggestikk i hele mitt liv tror jeg![]()
Venter på oppdateringen for jeg husker aldri hvor mange jeg har skrevet mellom hver gangda må jeg sjekke![]()
Hadde 772Hvor mange til er det i dag?
men er virkelig ikke noe å si om sølvi har blå sengekant altså. så den skal hun ha ogJa, det er ikke så dumt. Vi får jo jente denne gangen også![]()
Jeg har glemt å sjekke hvor mange jeg skriver på en dag, så aner ikke hva det vil si egentlig!![]()
Huff daJepp!Endte med at jeg måtte ta med mini i seng halv 11, da våkna junior og siden har jeg hatt to små som har skreket annenhver gang..
Syns det er vel tidlig å rotte seg sammen mot en trøtt mamma
![]()
Rart det derMat smaker alltid best på fredag, lørdag og søndag![]()
Hva? Hvor bor du? Der vil jeg gjerne bo. Får myggstikk av å gå fra huset til bilen. Iallefall ikke langt unnaJeg har aldri fått et eneste myggestikk i hele mitt liv tror jeg![]()
Ikke jeg heller. Hukommelsen er på ferieVenter på oppdateringen for jeg husker aldri hvor mange jeg har skrevet mellom hver gang![]()
Hva da ta over?!?!?!Nei nå får dere komne dere i seng skravlehøner![]()
Begynner å ane meg hvem som tar over tronen snart :-o ;-)![]()
Det burde vel gå fint18 innlegg i morgen skal jeg vel klare
God formiddagGod morgenSlumretid i senga med mine to herlige!
Ikke jeg heller... rart at myggen velger seg ut favoritterDet er godt gjort! Myggen elsker meg. Jeg elsker ikke myggen.
Haha, husker godt den reklamen der![]()
God morgen!
Hva skjer i dag?![]()
God morgen jenterGod morgen! Her der mini på RaRa mens jeg slumrer og nerder litt
Planer i dag jenter?
Enklest og kjappestDet skjønner jeg. Blir som oftest nærmeste her også![]()
Satse på det! Litt tid nå og godt med tid i kveld siden sambo må oppdatere seg på fotball50 innlegg kan gå ganske så kjapt detom man bare har flere å skravle med, så
![]()