Mygg er noe drittJa men nå kom de jo inn :-o
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mygg er noe drittJa men nå kom de jo inn :-o
Det klarer de fra svært ung alder...Jepp!Endte med at jeg måtte ta med mini i seng halv 11, da våkna junior og siden har jeg hatt to små som har skreket annenhver gang..
Syns det er vel tidlig å rotte seg sammen mot en trøtt mamma
![]()
God morgen.God morgenSlumretid i senga med mine to herlige!
De gjør visst detDet klarer de fra svært ung alder...
God morgen!God morgenSlumretid i senga med mine to herlige!
Det tenkte jeg etter at junior kom til verden. Yngste storesøster var 5 år, og sto opp sammen med storebror som da var 7 år. Jommen kom det ikke en mini etter junior også..God morgen.
Mine to herlige liker ikke slumre. De er våkne. Veldig. Så etter litt herjing står de opp. Like greit. De er så store at de klarer seg selv. Hva er det vi tenker på som får en til nå???
Det greier du!18 innlegg i morgen skal jeg vel klare
Mine er også ca 5 og 7 når den lille kommer. Men jeg tror dette blir den siste altsåDet tenkte jeg etter at junior kom til verden. Yngste storesøster var 5 år, og sto opp sammen med storebror som da var 7 år. Jommen kom det ikke en mini etter junior også..Koselig med babykos også da, når de andre blir store.
![]()
Det er ikke noe problem det, nei18 innlegg i morgen skal jeg vel klare
Her ble det litt som å starte på nytt. Men jeg tror mer det skyldes at det var vårt første felles barn. Det var litt av en omveltning å gå fra "selvstendige" barn til en liten baby igjen.. Mest kos, heldigvis!Mine er også ca 5 og 7 når den lille kommer. Men jeg tror dette blir den siste altså
Det er lørdag!God morgen!
Hva skjer i dag?![]()
Gjorde vel det daBare å innrømme at du gjorde det selv![]()
Skjønner godt det kan gå noe i glemmeboka da jaJeg er jo trøtt.
Jeg har to unger som er trøtte og ikke helt samarbeider.
Jeg glemmer av og til ting.
I tillegg så GÅR det rundt for meg når jeg står opp, lavt blodtrykk. Men det er lenge før jeg glemmer mobilen i gangen da
Jeg er alltid sikkerSikker på det?
Så koselig!Det er lørdag!Deilig. Her skal vi bare slappe av. Jeg skal overtale sambo til en lunsj i byen og kjøpe litt tøy til mini, og kanskje noe til minime i magen
![]()