Skravletråd august

det var den søvnen.... for dårlig form til å ligge. svimmel, men da blir det pretty little liars snart :) spennende nå!!

Jepp! ;) Endte med at jeg måtte ta med mini i seng halv 11, da våkna junior og siden har jeg hatt to små som har skreket annenhver gang.. :p Syns det er vel tidlig å rotte seg sammen mot en trøtt mamma :o
Det klarer de fra svært ung alder...

God morgen :) Slumretid i senga med mine to herlige!
God morgen.

Mine to herlige liker ikke slumre. De er våkne. Veldig. Så etter litt herjing står de opp. Like greit. De er så store at de klarer seg selv. Hva er det vi tenker på som får en til nå???

God morgen.

Mine to herlige liker ikke slumre. De er våkne. Veldig. Så etter litt herjing står de opp. Like greit. De er så store at de klarer seg selv. Hva er det vi tenker på som får en til nå???
Det tenkte jeg etter at junior kom til verden. Yngste storesøster var 5 år, og sto opp sammen med storebror som da var 7 år. Jommen kom det ikke en mini etter junior også.. :o Koselig med babykos også da, når de andre blir store. :)

Det tenkte jeg etter at junior kom til verden. Yngste storesøster var 5 år, og sto opp sammen med storebror som da var 7 år. Jommen kom det ikke en mini etter junior også.. :o Koselig med babykos også da, når de andre blir store. :)
Mine er også ca 5 og 7 når den lille kommer. Men jeg tror dette blir den siste altså

Mine er også ca 5 og 7 når den lille kommer. Men jeg tror dette blir den siste altså
Her ble det litt som å starte på nytt. Men jeg tror mer det skyldes at det var vårt første felles barn. Det var litt av en omveltning å gå fra "selvstendige" barn til en liten baby igjen.. Mest kos, heldigvis! :)

God morgen! Her der mini på RaRa mens jeg slumrer og nerder litt :P

Planer i dag jenter?

Jeg er jo trøtt.
Jeg har to unger som er trøtte og ikke helt samarbeider.
Jeg glemmer av og til ting.

I tillegg så GÅR det rundt for meg når jeg står opp, lavt blodtrykk. Men det er lenge før jeg glemmer mobilen i gangen da
Skjønner godt det kan gå noe i glemmeboka da ja:)

Det er lørdag! :D Deilig. Her skal vi bare slappe av. Jeg skal overtale sambo til en lunsj i byen og kjøpe litt tøy til mini, og kanskje noe til minime i magen :D
Så koselig! :) håper du får overtalt ham. Her er det lite håp for noe som helst, premier league(?) starter i dag :( :p

Back
Topp