Jepp!Prøve igjen i morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp!Prøve igjen i morgen![]()
Vanskelig å la væreHehe...man er jo faktisk det![]()
Mat smaker alltid best på fredag, lørdag og søndagDet er slik det skal låte på en fredag![]()
Merker øynene mine begynner å bli stramme og. It's been a blast! Smell you later, stinky!![]()
takk det trenger jeg alltidLykke til med oppståing
Og god natt![]()
Det skal jeg drømme om for det hørtes godt ut!Dadler er faktisk ikke så verst! Spesielt hvis de har bacon rundt seg, ala tapas! Nam!
All ære til deg! For en kveld i bv-world! Smell You later! Det kan forresten avslutte episodene våre! Smell You later, også noe morsomme bilder av ting som naturlig lukter vondt.
takk det trenger jeg alltid
Det skal jeg drømme om for det hørtes godt ut!

alltid koselig å skravle synes jegNå må jeg legge meg, jeg og! Takk for skravling og vrøvling, alle sammen!
Sove godt!
Han gjorde det en gang, men da tok jeg mange bilder av ham med forskjellige rekvisitter og sendte til broren hans. Etter det har han ikke sovnet i stua igjen.![]()
Dadler er faktisk ikke så verst! Spesielt hvis de har bacon rundt seg, ala tapas! Nam!
Nå må jeg legge meg, jeg og! Takk for skravling og vrøvling, alle sammen!
Sove godt!
Haha, sånn har jeg og gjort
Eller..han har ingen bror da, så slapp å sende til en sånn..
Da får du spare på bildene til en passende anledning!Hææ, bacondadler?den var ny..
Kanskje jeg skal imponere mormor med det i jula i århah!
Ja men nå kom de jo inn :-oÆsjda! Jeg har heldigvis ikke fått noe i år..men så har jeg visst vært litt for flink til å sitte inne![]()
Jeg mister minNei nå får dere komne dere i seng skravlehøner
Begynner å ane meg hvem som tar over tronen snart :-o ;-)![]()