Skravletråd august

Merker øynene mine begynner å bli stramme og. It's been a blast! Smell you later, stinky! :D

All ære til deg! For en kveld i bv-world! Smell You later! Det kan forresten avslutte episodene våre! Smell You later, også noe morsomme bilder av ting som naturlig lukter vondt.
Lykke til med oppståing :p
Og god natt :D
takk det trenger jeg alltid :D
Dadler er faktisk ikke så verst! Spesielt hvis de har bacon rundt seg, ala tapas! Nam!
Det skal jeg drømme om for det hørtes godt ut!

All ære til deg! For en kveld i bv-world! Smell You later! Det kan forresten avslutte episodene våre! Smell You later, også noe morsomme bilder av ting som naturlig lukter vondt.
takk det trenger jeg alltid :D

Det skal jeg drømme om for det hørtes godt ut!

Hahaha, gud som jeg gleder meg! ! Blir hysterisk! Sove godt! :D

Nå må jeg legge meg, jeg og! Takk for skravling og vrøvling, alle sammen! :D
Sove godt!

nå kommer mannebeinet å legger seg :p 4 ganger måtte jeg vekke han, så da avrunder jeg snart her så jeg kosemose i armkroken hans og skravle litt med han før vi tar natta begge 2 :love7

Nå må jeg legge meg, jeg og! Takk for skravling og vrøvling, alle sammen! :D
Sove godt!
alltid koselig å skravle synes jeg :) sove godt :)

Han gjorde det en gang, men da tok jeg mange bilder av ham med forskjellige rekvisitter og sendte til broren hans. Etter det har han ikke sovnet i stua igjen. :(

Haha, sånn har jeg og gjort :D
Eller..han har ingen bror da, så slapp å sende til en sånn..

Haha, sånn har jeg og gjort :D
Eller..han har ingen bror da, så slapp å sende til en sånn..
Hææ, bacondadler? :o den var ny..
Kanskje jeg skal imponere mormor med det i jula i år :p hah!
Da får du spare på bildene til en passende anledning! :D

Ja, det er faktisk godt altså! Liker ikke bare dadler, men med bacon surra rundt og stekt i ovnen, er det kjempegodt! Blir nok en ekstra julegave på deg i år da! :D

Ok, nå MÅ JEG virkelig legge meg! Natta! :P

Nå må jeg snart sove også :) bare litt til

God natt sove godt :) skal i hvertfall prøve her

Back
Topp