Skravletråd august

Ja, de har alltid ei skål med epler på bordet.. Uansett når man kommer! Sjeldent jeg har sett dem faktisk spise disse eplene :o
Ja, men litt stjerner gjør seg jo alltid :D
Og alltid nøtter! Uansett om det er april eller desember! Mistenker at de bare aldri ble spist opp i løpet av jula. :rolleyes:

Hva er det man IKKE lærer av paradise, liksom. Noe av der jeg har lært, er at USA ikke har hovedstad, men stater. :rolleyes: hele livet gått rundt å trodd at Washington dc var hovedstaden, glad de klarte det opp for meg, før jeg dro dit og dummet meg ut!
Ja, grådighet er vel en av dødssyndene, så du kan tro at jeg angrer. :'(

Hahah! Informativ tv. Man lærer av å se folk drite seg ut også!

Haha, blir i kristiansand det skjer! Passer godt å gjøre det midt i bibelbeltet. :)
Sist etter fødsel, så spurte de meg hvor mange brødskiver jeg ville ha. Så svarte jeg naturligvis "hundre!". Da svarte de surt :"det kan du IKKE få." :rolleyes: fikk ikke mat før barnefaren gikk og etterlyste den.
Hva i all verden snakker dere egt om??

Æsj jeg må sove. Min tidlig morgen i morgen og lille finner det for godt å stå opp før sola når det er mor som skal opp :P

Har vært riktig hyggelig å snakke om skavanker, melketenner, serier, gamle mennesker, prump og det hele i kveld! For en gjeng! 

haha mannen sovner alltid i stua :p flere mannfolk som gjør det?

Hva i all verden snakker dere egt om??
Kort oppsummert: melketenner, gamle folk og lukter, prump, skavanker, handikap, hvordan få handikap-P-plass, paradise Hotel, og nå epler og dadler og/eller svisker. Sistnevnte liker ingen av oss :-)

Kan du ta over for meg mens jeg legger meg til lading? :P

Æsj jeg må sove. Min tidlig morgen i morgen og lille finner det for godt å stå opp før sola når det er mor som skal opp :P

Har vært riktig hyggelig å snakke om skavanker, melketenner, serier, gamle mennesker, prump og det hele i kveld! For en gjeng! 

Lykke til med oppståing :p
Og god natt :D

Merker øynene mine begynner å bli stramme og. It's been a blast! Smell you later, stinky! :D

Kort oppsummert: melketenner, gamle folk og lukter, prump, skavanker, handikap, hvordan få handikap-P-plass, paradise Hotel, og nå epler og dadler og/eller svisker. Sistnevnte liker ingen av oss :)

Kan du ta over for meg mens jeg legger meg til lading? :p
Nei for jeg har ikke orket å følge dere ; ₩

haha mannen sovner alltid i stua :p flere mannfolk som gjør det?
Han gjorde det en gang, men da tok jeg mange bilder av ham med forskjellige rekvisitter og sendte til broren hans. Etter det har han ikke sovnet i stua igjen. :(

Han gjorde det en gang, men da tok jeg mange bilder av ham med forskjellige rekvisitter og sendte til broren hans. Etter det har han ikke sovnet i stua igjen. :(
min driter i sånn han, men han blir sur når jeg tar bildene da :p sovner omtrent hver kveld fordi han sitter for lenge forann pcen. vekket han 2 ganger og nå sover han igjen :p

Back
Topp