Ja alle gamle ting lukter jo litt etterhvert![]()
Hmmm...what's smellin'?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja alle gamle ting lukter jo litt etterhvert![]()
Tro om kniping kan forebygge å få gammel lukt som gammel? DET er noe å notere seg!Haha, tror jeg skal spørre legen om det når jeg er på kontroll.
Det har krysset hodet mitt og. Skal i allefall ha med meg fenalår. Et helt et, så skal jeg gnæfse på det fra beinet, sånn som de gjør i Pippi Langstrømpe når de skal redde faren hennes fra tårnet. Åh blir så sulten!
Hehe! Dette høres feil ut uansett hvordan jeg skriver det; men gamle mennesker har sin helt egne luktHmmm...what's smellin'?![]()
Hehe! Dette høres feil ut uansett hvordan jeg skriver det; men gamle mennesker har sin helt egne lukt![]()
Det er detDet er alltid kjekt det![]()
Ja det gjør de nok! Så tenker er åååå så koselig hun har med fenalår til oss. Men nei. Det er bare mitt!Tipper de blir imponert når du drar fram et lår fra baggen![]()
Ikke sant! Herlig at du er enig! Orly og jeg har diskutert litt i kveld hvor lukten kommer fraJa..men det er jo sant![]()
Det er det
Haha, blir i kristiansand det skjer! Passer godt å gjøre det midt i bibelbeltet.Ser meg for deg, trillende inn med sånn elektrisk kjølebag på lur, en tre liter med rødvin kamuflert i ei sånn høne vettu, som man kan tappe fra. Hvilket sjukehus blir det? Jeg må sørge for å være der!
Ja det gjør de nok! Så tenker er åååå så koselig hun har med fenalår til oss. Men nei. Det er bare mitt!
Ikke sant! Herlig at du er enig! Orly og jeg har diskutert litt i kveld hvor lukten kommer fra![]()
Man tuller ikke i bibelbelte nei. Å nei. 100 brødskiver ville være frotsing og det er en synd. Jeg lærte det av Paradise Hotel 2015.Haha, blir i kristiansand det skjer! Passer godt å gjøre det midt i bibelbeltet.
Sist etter fødsel, så spurte de meg hvor mange brødskiver jeg ville ha. Så svarte jeg naturligvis "hundre!". Da svarte de surt :"det kan du IKKE få."fikk ikke mat før barnefaren gikk og etterlyste den.
Haha! Gammelt kott og epler var meget beskrivende.Hmm.. Kanskje de fremdeles bruker møllkuler i skapene og har tørrfisk hengende i boden. Det kan sette sine spor
Hos mormor og morfar lukter det alltid gammelt kott og epler..
Jeg syntes det lukta bruskasse hos mine besteforeldre. Sånn som har stått i garasjen en stund!Hmm.. Kanskje de fremdeles bruker møllkuler i skapene og har tørrfisk hengende i boden. Det kan sette sine spor
Hos mormor og morfar lukter det alltid gammelt kott og epler..
Haha! Gammelt kott og epler var meget beskrivende.
Hos bestemor luktet det som hun aldri hadde vinduet oppe. Hun hadde ikke det heller. Hun var litt preget av krigen og hadde så og si alltid rullgardin i stua nede. Den hadde stjerner da for å fiffe opp litt påstod hun.
Åh åh åh har de en sånn liten frukt kniv i fatet? Alltid så fascinert av det!Ja, de har alltid ei skål med epler på bordet.. Uansett når man kommer! Sjeldent jeg har sett dem faktisk spise disse eplene
Ja, men litt stjerner gjør seg jo alltid![]()
Jeg syntes det lukta bruskasse hos mine besteforeldre. Sånn som har stått i garasjen en stund!
Noe må det være. Gamle folk lukter litt beef jerky, når jeg tenker meg om. De lukter generelt tørt?
Hva er det man IKKE lærer av paradise, liksom. Noe av der jeg har lært, er at USA ikke har hovedstad, men stater.Man tuller ikke i bibelbelte nei. Å nei. 100 brødskiver ville være frotsing og det er en synd. Jeg lærte det av Paradise Hotel 2015.
Åh åh åh har de en sånn liten frukt kniv i fatet? Alltid så fascinert av det!
Åh åh åh har de en sånn liten frukt kniv i fatet? Alltid så fascinert av det!
Hahaha, ja de har til og med toooo!
Og en sånn appelsinskreller fra tupperware!