Spørs hvordan det går fremoverMed litt liv og hvis du er litt aktiv så skal det gå fint![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spørs hvordan det går fremoverMed litt liv og hvis du er litt aktiv så skal det gå fint![]()
Godt å ha en skulder å gråte påja fikk akkurat hylgråt på skulderen hans før jenta mi våknet og da måtte jeg bare tørke tårene og bite tenne sammen... han er her med meg, men må en tur på butikken snart :/
Ok, relativt nytt mao!Var aktiv her for 4-6 år siden ca. Om jeg ikke husker feil. Da var det heller ikke sånn
Nei det gjør jeg ikkeÅja, driver du og snakker i koder her![]()
Tror det må være detOk, relativt nytt mao!
Da satser vi på dethar ikke fått drukket enda, men skal prøve litt seneremå bare ligge litt i sengen og slappe av litt.. jeg elsker jo iste så tror det skal smake godt !
![]()
Heldig han daÅh, ja da må morgenen nytes!Min jobber stort sett tidlig og mellom vakter, og npr han jobber helg er det tidligvakter.
Så braLigger der allerede
Tregt i dagHei hvor det går![]()
Hjelper det ikke å kjefte heller?Min er litt treg![]()
Hahaha, utrolig herlig! Beste med slike lattere er at de er så smittsomme. Går jo ikke an å holde seg alvorlig når en sitter og snorker og vrinsker om hverandre!Jeg lager sånn snorkelyd på innpust og. Jeg snubla i den køen da dem ga ut latter'n! Var vel opptatt på bv-appen![]()
Gøsj når skal man klare å holde inne mer enn 10 cl tiss a?
Det er slik det skal låte på en fredagMaten smakte fantastisk!![]()
Begynner å venne meg til detHehe, får skylda for alt du!
Hehe...man er jo faktisk detIkke minst! Kjenner jeg er litt avhengig av disse trollungene mine<3
Men jeg er rastløsSå bra![]()
Takker Gud hver dag for detBra du har meg
Filmer får jeg sjelden med meg også. Sovner som regel (med mindre Channing Tatum er med i denHekler et par rader, så skravler jeg littEn film greier jeg sjelden få med meg alt på likevel
![]()
hun elsker små og store barn så jaBlir sikkert deilig for den lille å komme dit![]()