Skravletråd august

Haha, jeg måtte ha rista loff med kaviar når jeg gikk med jentungen. Og gåseegg. :P
Wow gåseegg! Sprekt valg! Og hvis du fikk servert vanlige egg så gråt du naturligvis? Hadde jeg gjort!

Ja det er sjukt faktisk!

Med sønnen min i påsan spiste jeg kalde pølser rett fra kjøleskapet, og måtte ha en melkerull hver dag ellers gråt jeg.

Jeg måtte også ha melkerull i d siste svangerskapet mitt!!!! Helt til halsbrannen tok overhånd da..

Wow gåseegg! Sprekt valg! Og hvis du fikk servert vanlige egg så gråt du naturligvis? Hadde jeg gjort!
Ja, vet du hva, da var ikke livet verdt å leve. Er heldigvis ikke så ille denne ganga - enda. Får noen rare innfall, men er ikke noe jeg MÅ ha hver dag! :p

Det hjelper endel, gråt om du føler for det:)
Håper du har mannen hos deg!
ja fikk akkurat hylgråt på skulderen hans før jenta mi våknet og da måtte jeg bare tørke tårene og bite tenne sammen... han er her med meg, men må en tur på butikken snart :/

Ja, vet du hva, da var ikke livet verdt å leve. Er heldigvis ikke så ille denne ganga - enda. Får noen rare innfall, men er ikke noe jeg MÅ ha hver dag! :p
Samme her. Eller, før jeg visste jeg var gravid spiste jeg to-tre appelsiner om dagen:P

har ikke fått drukket enda, men skal prøve litt senere :) må bare ligge litt i sengen og slappe av litt.. jeg elsker jo iste så tror det skal smake godt ! :)

Back
Topp