Oh no! Denne mnd går det!Jeg har kjempe for pysj siden januar![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh no! Denne mnd går det!Jeg har kjempe for pysj siden januar![]()
Aha, interessant!Har skravlet siden mars, vant i april, men da var det sånn at premiene tilhørte de ulike plassene, og da jobbet jeg meg til en premieplass.
Men det skjer nok ikke igjenAha, interessant!
Har de drevet på med gevinstene lenge? Var ingenting av det sist jeg var aktiv her...for 6-7 år siden.Men det skjer nok ikke igjen![]()
jaSå da må man bare punge ut
Spennende med barnehagestartGruer du deg?
Jeg rømte på do! Han kommenterte latteren min og jeg latet som jeg ble veldig snurt for å få late vannetHaha, kos dere! Husk å dele pledd. ❤
Jada, går jo veldig greit nåNeida, den skal oppføre seg i dag![]()
Farlig dette! Er det besatt du kaller det?Du begynner å bli bitt av skravlebasillenjippi!
Aner ikkeHar de drevet på med gevinstene lenge? Var ingenting av det sist jeg var aktiv her...for 6-7 år siden.![]()
Blir sikkert deilig for den lille å komme ditjaja gruer meg veldig... men samtidig er det spennende
![]()
Åh, ja da må morgenen nytes!Hele dagen går med. I morgen er det 12 til 20(.30). Da må morgenen med gutta nytes.
Hahaha, ELSKER teite latter, er så sykt sjarmerende! Fint å ha et påskudd for å komme seg på do da. Jeg som tisser 1-2 ganger i timen, hadde måtte være veldig kreativ en periode.Jeg rømte på do! Han kommenterte latteren min og jeg latet som jeg ble veldig snurt for å få late vannetJeg som har levd med esel latter i 28 år har da virkelig sluttet å bli snurt av det!
![]()
Dør bare litt i kveldMå ikke dø helt da![]()
![]()
Nei, det er nok ikke så lettJada, går jo veldig greit nåmen jeg prøver å hekle samtidig som jeg ser på TV og skravler da. Det var ikke så enkelt
Var aktiv her for 4-6 år siden ca. Om jeg ikke husker feil. Da var det heller ikke sånnHar de drevet på med gevinstene lenge? Var ingenting av det sist jeg var aktiv her...for 6-7 år siden.![]()
Haha...det gjør vi ofteGood! Føler meg litt dum som smugspiser for jentungen. Heldigvis har hun lagt seg nå.![]()
Min er litt tregVirker spnn akkurat nå. Men plutselig så finner den ut at den ikke vil mer. Får vel bare ni-skravle nå da![]()
Jeg lager sånn snorkelyd på innpust og. Jeg snubla i den køen da dem ga ut latter'n! Var vel opptatt på bv-appenHahaha, ELSKER teite latter, er så sykt sjarmerende! Fint å ha et påskudd for å komme seg på do da. Jeg som tisser 1-2 ganger i timen, hadde måtte være veldig kreativ en periode.![]()
Da stoler jeg på degNeida, den skal oppføre seg i dag![]()
Hekler et par rader, så skravler jeg littNei, det er nok ikke så lettmå nok prioritere det ene eller det andre.