Skravletråd august

Åh, rødvin! <3 tror jeg skal pakke det ned i fødebaggen. Da blir de nok imponerte på barsel. :rolleyes:
Det har krysset hodet mitt og. Skal i allefall ha med meg fenalår. Et helt et, så skal jeg gnæfse på det fra beinet, sånn som de gjør i Pippi Langstrømpe når de skal redde faren hennes fra tårnet. Åh blir så sulten!

Hm..jeg trenger et ordtak, dikt eller lignende. Må være kort og handle om far og sønn :D
Tips?

Det har krysset hodet mitt og. Skal i allefall ha med meg fenalår. Et helt et, så skal jeg gnæfse på det fra beinet, sånn som de gjør i Pippi Langstrømpe når de skal redde faren hennes fra tårnet. Åh blir så sulten!
Åh herregud, det var lurt! Tror jeg skal ha med en egen matbag. Så slipper hele meg å lukte fenalår!

Om du sier d med ordentlig Trondhjemsdialekt, så kan Pierre høres ut som Per. Når den reklamen kom var jeg sammen med en Per. Og så dumpa han meg. Gjett om jeg fikk høre den setningen noen ganger da? :p

Haha, husker godt den reklamen der :p

Åh herregud, det var lurt! Tror jeg skal ha med en egen matbag. Så slipper hele meg å lukte fenalår!
Ser meg for deg, trillende inn med sånn elektrisk kjølebag på lur, en tre liter med rødvin kamuflert i ei sånn høne vettu, som man kan tappe fra. Hvilket sjukehus blir det? Jeg må sørge for å være der!

Back
Topp