Ja, det beviste jo du i kveld under oc maratonet!Ja alle gamle ting lukter jo litt etterhvert![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det beviste jo du i kveld under oc maratonet!Ja alle gamle ting lukter jo litt etterhvert![]()
Haha uff! Det er jo ikke noe koselig! For en dust Pierre (per) var!![]()
Helt sant. Fy søren altså. Det var død og fordervelse. Gammel mann lukt er ingenting i forhold!Ja, det beviste jo du i kveld under oc maratonet!![]()
Åssen fikk han til det? Makan! Du smekka til han?Enig! Og han dumpa meg TO ganger!
Ååååå heldig! Jeg savner rødvin bare 3 mnd inn i svangerskapetTar et glass vinlenge siden kjenner jeg
Aldri likt rødvinÅåååå heldig! Jeg savner rødvin bare 3 mnd inn i svangerskapet![]()
Kan være de bare går rundt og promper?Helt sant. Fy søren altså. Det var død og fordervelse. Gammel mann lukt er ingenting i forhold!
Ja skikkelig og :-oFysj! Mygg er no dritt![]()
Åh, rødvin! <3 tror jeg skal pakke det ned i fødebaggen. Da blir de nok imponerte på barsel.Ååååå heldig! Jeg savner rødvin bare 3 mnd inn i svangerskapet![]()
Ja skikkelig og :-o
Jeg reagerer så kraftig på myggstikk også, får store stikk som klør noe sinnsykt :-o
Det har krysset hodet mitt og. Skal i allefall ha med meg fenalår. Et helt et, så skal jeg gnæfse på det fra beinet, sånn som de gjør i Pippi Langstrømpe når de skal redde faren hennes fra tårnet. Åh blir så sulten!Åh, rødvin! <3 tror jeg skal pakke det ned i fødebaggen. Da blir de nok imponerte på barsel.![]()
Det er en heldig logisk forklaring! Fiseringen må jo bli litt slapp i takt med huden å sånn.Kan være de bare går rundt og promper?
Åh, rødvin! <3 tror jeg skal pakke det ned i fødebaggen. Da blir de nok imponerte på barsel.![]()
Åh herregud, det var lurt! Tror jeg skal ha med en egen matbag. Så slipper hele meg å lukte fenalår!Det har krysset hodet mitt og. Skal i allefall ha med meg fenalår. Et helt et, så skal jeg gnæfse på det fra beinet, sånn som de gjør i Pippi Langstrømpe når de skal redde faren hennes fra tårnet. Åh blir så sulten!
Haha, tror jeg skal spørre legen om det når jeg er på kontroll.Det er en heldig logisk forklaring! Fiseringen må jo bli litt slapp i takt med huden å sånn.
Om du sier d med ordentlig Trondhjemsdialekt, så kan Pierre høres ut som Per. Når den reklamen kom var jeg sammen med en Per. Og så dumpa han meg. Gjett om jeg fikk høre den setningen noen ganger da?![]()
Ser meg for deg, trillende inn med sånn elektrisk kjølebag på lur, en tre liter med rødvin kamuflert i ei sånn høne vettu, som man kan tappe fra. Hvilket sjukehus blir det? Jeg må sørge for å være der!Åh herregud, det var lurt! Tror jeg skal ha med en egen matbag. Så slipper hele meg å lukte fenalår!